Gjest Dotto Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Har 3 utedresser som noen ville kjøpe, nypris for de dressene til sammen var 1850 kr, hver dress er brukt max 2 mnd, jeg sa at jeg ville ha 700 for alle sammen.. Syns dere det var mye? De er i knall god stand alle sammen, og ser helt nye ut.. Er kjøpt for 2 år siden.
Gjest Dotto Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Reflex... Ikke noe sånn fancy, dyre merker nei, men igjen, nesten ikke brukt, i helt god stand, og jeg er langt under halv pris på alt..
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 legg dem ut på finn eller noe med bilder så blir de nok solgt
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Ja, det er litt mye for brukte, 2 år gamle klær som selges som en pakke. 700,- totalt for dressene solgt hver for seg villew muligens være ok, men når de selges som en pakke er det sansynlig at kjøper ikke har like mye bruk for alle eller ikke liker alle like godt. I løpet av 2 år har sansynligvis dressene også blitt solgt for halvpris en stund. Jeg ville forventet å få tilsvarende dresser noe billigere, men får du den prisen du ber om er det jo bare fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå