Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Nå må jeg bare lufte vettet her....jeg har en venninne som jeg er endel med. Vi bor i samme byggefelt og har unger som er like gamle så vi bruker være på lekeplassen sammen eller på treninger på likt slik at ungene kan leke sammen iallefall 2-3 ganger pr uker. Hun ringer ofte hver dag og vi reiser mye på turer sammen om søndagene i skogen og slikt. Sist jeg snakket med henne var for et par dager siden...om løst og fast. Så ser jeg på FB i dag at hun er reist ut av landet med en skolevenninne. De blir vekke flere dager og har med seg et barn hver. Er det ikke litt merkelig å ikke si noe? Ikke at hun trenger rapportere til meg hva hun skal foreta seg, men det går skjelden en helg uten at vi finner på noe eller snakker sammen og så nevner hun ikke i en bisetning engang at de skal reise utenlands?
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Så har hun vel ikke tenkt på å rapportere til deg da? Er vel ungen VIF desk det...
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Ha ha! Er vel ingen big deal det, skulle det stå
Bee&Alie Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Ikke noe jeg ville hengt meg opp i hvertfall.. Dere hadde vel andre ting å prate om, pluss at det ikke var du som skulle være med.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Både og. Det kan hende at hun droppet å nevne for deg at hun skulle reise fordi hun visste at du kom til å slenge deg på. Det kan være at hun ønsket å dra på denne turen alene med denne andre venninnen. Samtidig kan jeg skjønne at du er skuffet vis du hadde ønsket å være med. Men alikevel, det kan hende at denne andre venninnen hadde behov for litt alenetid med henne. Ikke alltid det funker med tre på tur?!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg hadde aldri slengt meg med....har flyskrekk og flyr ikke så det løser seg av seg selv ;-) Sikkert meg som er rar, men i og med at vi er så masse sammen syns jeg det er rart det ikke er navnt...jeg hadde sikkert snakket om det hvis det var jeg som skulle reise...
Lettie Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har en venninne som ikke godtar meg som venn på Facebook. Jeg har prøvd 4 ganger, for regnet med at hun trykket feil. Men neida. Ikke veldig nær venninne, men vi møtes ofte fordi vi bor i samme nabolag, har barn på felles fritidsaktiviteter osv, og hun godtar folk hun kjenner mindre enn meg (som min svigerinne som jeg vet hun ikke kjenner særlig godt). Merker jeg blir veldig usikker og tør aldri nevne noe for henne (jeg er desverre livredd for å såre/gjøre andre ukomfortable..) Da snakker vi merkelig oppførsel av venninne, synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Hadde ikke nevnt det selv nettopp for å unngå pinlige evnt vanskelige situasjoner, men jeg har folk som "slenger seg med" så er mere obs på hva jeg sier og når. Vet det er sårende, men avogtil så gjør man sånt for å ikke såre, spesielt hvis det er omstendigheter som begrenser seg. Hvis det er velkjent at du ikke flyr, så kan det tenkes at hun "tok hensyn"? #7 Hun er nok ikke en venn jeg hadde regnet med hadde jeg vært deg. Ikke bruk mer energi på henne hvis du kan unngå det.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Vil ikke kalle henne venninne heller en bekjent som bor i nærheten som du dreper noe tid sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå