Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Har 3 uker igjen, og er så lei! Vil ha ut babyen nå. Noen triks for å lokke babyen ut litt før tiden? Har nesten ingen kynnere. Dvs lite i forhold til de 2 første gangene jeg gikk gravid. Har litt vondt i underlivet. Om jeg f.eks vasker hus for jeg vondt i bekkenet... Kom gjerne med tips og råd for å starte fødselen
ROFL Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Det eneste som anbefales er vel sex.. Men nå har jeg og gubben gjort vårt beste daglig i to uker, og jeg er like tjukk enda .
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Er det virkelig fortsatt noen som tror det er mulig å sette den igang selv? Hvis fødselen kommer igang etter bruk av kjerringråd så er det fordi den uansett ville startet da. Det eneste som av og til kan funke er sex. Men for at mengden prostaglandiner fra sæden skal tilsvare en dose modningsgel som de setter på sykehuset så må du få i deg 6 utløsninger i løpet av en time.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Det eneste som av og til kan funke er sex. Men for at mengden prostaglandiner fra sæden skal tilsvare en dose modningsgel som de setter på sykehuset så må du få i deg 6 utløsninger i løpet av en time. Stakkars mann
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Har du ikke vett nok til å forstå at når det er tre uker igjen er det fremdeles FOR TIDLIG!!! Snakk om å være egoistisk!
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Har du valgt å bli gravid så har du også valgt å ha babyen i magen til den er klar og ikke til du er blitt lei. Det er ingen triks som funker med mindre du er moden, og det er du sikkert ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Signerer # 5!!!!! Det må være toppen på egoisme å ville starte fødselen kun fordi man er lei!!!! Babyen ikke helt ferdig - pytt sann, "mamma" er lei, og det er mammas ønsker som teller mest.... Babyen kan få problemer senere - pytt-pytt, "mamma" er lei, så hvis om atte det skjer så kan jeg sikkert få noen piller for det eller legene kan fikse det eller jeg kan få litt ekstra hjelp.... Håper inderlig at innlegget er ment ironisk. Og er det alvor så mener jeg faktisk at enkelte kanskje ikke burde ha fått barn..... Lurer på hva slike foreldre gjør når de blir lei av å være foreldre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå