Mamma4livet Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg skal alene ut å fly på lørdag medmin lille aktive gutt på 7 1/2 mnd. Han kryper og reiser seg opp og er ikke lenger noe "fangbarn". Dermed så gruer mor seg til et par timers flytur. Skal prøve å time sovinga på flyet, men han er lite interessert i puppen nå. Noen gode råd og oppløftende ord?
Gjest yrild Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Drømmehagen på dvd på en bærbar PC? Det kommer jo ann på barnet, men min lille snupp på 6 mnd er helt paralysert hvis hun får sitte litt på fanget til pappa når han og lillemann ser på barne-Tv. Papir som rasler, ting som lager lyd og kan holdes i hånda, kavring å gnage på, skravle med naboer. Bæresele til å bære ham rundt i hvis han er veldig urolig. (Manduca er super!)
up&go Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Det går helt sikkert mye bedre enn du frykter!! Var på flytur da min (meget aktive) var omtrent på samme alder og det gikk helt topp! Tror han synes det var så spennende med denne nye opplevelsen, alle menneskene og inntrykkene, at han ble rolig og bare fulgte med og koste seg;-) -Dessuten tror jeg flyduren virker litt søvndyssende. Noen tips: Et par nye leker som han ikke har sett før, kanskje en bok hvis han liker å bli lest for, kavring eller mariekjeks og ellers litt mat og drikke. Lykke til og god ferie!
Leoliten Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg kjøpte en lekering fra Fisher Price som jeg kunne putte min iPhone i, slik at den var trygg for sikkel og fall i bakken, og han så på tegnefilm og lekte seg med noen apper (han bare trykket på skjermen) og det underholdt han på tur til England. Veldig grei sak! Kan også putte Ipod Touch i den greia! Ellers er et nøkkelknippe godt tidsfordriv for vår lille prins på snart 8 mndr. Vi lot vår stå på fanget og da fikk han seg noen nye venner på raden bak! God tur! OG det det går helt sikkert kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå