Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Og er du og mannen enige om barneantallet? Mannen min synes det er nok med to barna vi har fått nå, mens jeg veldig gjerne vil ha tre. Er vel alltid den som ikke ønsker flere som må få gjennomslag? Kan jo ikke tvinge ham, men skulle ønske jeg klarte å overtale ham med noen gode argumenter. Han er en veldig flink far, delvis derfor jeg så gjerne vil ha flere barn med ham.
SmellyCat Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Har en. Vil ha fire. Mannen har gått fra to til tre, så vi stopper nok der.
Bee&Alie Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg vil vel egentlig ha 2 stk. Men om vi er enige er kanskje en annen sak! Han har en fra før da.. Men er vel den som ikke vil ha som bestemmer.
Musemorbr / Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Jeg vil ha to, og det vil mannen også, men Økonomi og Helse mener vi har nok med en. Så vi lar vår venn Tiden ta avgjørelsen.
Tingenes Herre Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Har en, vil ha tre. Har jeg flaks, får jeg iallefall en til.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha 3 barn, iallefall 2. Mannen min vil ha 2. Vi har fått ett barn og jeg ønsker ikke flere, så da forblir det ett.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Først ville jeg bare ha 2, samboeren 3.. Etter vi fikk første, og samtaletemaet om dette kom på bane igjen, så må jeg si jeg hadde helt annen mening, og vi var enige om 3, til hans store glede. Fikk nr 2 litt over 1 år etter eldste ungen, og da endret samboeren meningen, mente det holdt med 2 unger.. Merker jeg ble dønn skuffa, så ringte han meg fra jobb nyerlig, og sa han ønsket seg en unge til om noen år, hadde tenkt på det mens han jobbet, og sett for seg en liten unge til når de vi har ble litt mer selvsetendige. Men nå har han endret meningen igjen, er tilbake til at det holder med 2.. Er slitsomt, for jeg rekker ikke å innstille meg på at det kun blir 2, når han sa 3 igjen, så ble jeg så utrolig lykkelig. Men nå er vi tilbake til 2 :-/ Irriterende mannfolk! Rett og slett.
L-8 Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Har en, kunne tenke meg en helt skokk, mannen er på en konservativ toer, så tenker vi lander på tre jeg ;-)
Mummi mamma Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Er nå gravid med nr. 4. Og det blir vel med de Vi hadde egentlig ønsket oss 5 stk begge to, men jeg blir så kjempe dårlig når jeg går gravid, at jeg tror faktisk ikke jeg orker å gå kvalm i noen mnd til! Men man skal jo aldri si aldri
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Vi har alltid snakket om 2-3 barn. Jeg ville helst ha 3. Etter storesøster var jeg tidlig klar for neste, men etter lillebror som det alltid er noe ekstra med så ble det lagt på hylla med flere. Nå er storesøster 7 år og lillebror snart 5 år. Og vi er enige om at vi ikke ønsker å få flere barn. Jeg er veldig fornøyd med de 2 herlige jeg har og livet vi har Men jeg er også redd for at om jeg får flere barn så er det ikke sikkert det blir som vi hadde tenkt oss. Er vi så heldige og får 3 friske barn!? Jeg tør ikke utforske sjebnen. Men det er ikke hovedgrunnen altså.
BareMas Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har ei, og har alltid sett for meg max 2. Kjæresten min har ingen(selv om han ser på mi som sin egen lille skatt), så han mener vi skal ha 3(dette inkluderer nåværende), og siden snuppa er ei så snill lita pie som kom til verden på en enkel måte, er jeg ikke fremmed for tanken. Men vi er enig om å ta en baby av gangen
Iselilja Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Venter nummer fire om to uker. Har alltid ønsket meg fem, men nå tror jeg ikke jeg orker flere svangerskap. Mannen er åpen for det meste, men han synes også det er leit å se meg så dårlig i ni mnd, og synes nok det holder nå
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Jeg venter nummer tre. Det er vel egentlig siste. Men etter vi fant ut at vi får tre av samme kjønn så har vi lekt litt med tanken på nummer fire. Vi får se:-)
samu Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 jeg har alltid sagt jeg vil ha minimum 2, max 3 barn. men nå, etter at venninna mi fikk sin 2. har jeg ikke lyst på mer enn 1. makan til sutreunge hennes første har blitt etter å ha blitt storesøster. sånt gidder ikke jeg. sutreunger er det værste jeg veit og de takler jeg ikke.
Tigerpote Skrevet 7. juni 2012 #17 Skrevet 7. juni 2012 Da jeg var gift snakket vi alltid om 3, så lurte jeg på hele 4 barn, nå som vi er snart skilt så er jeg ferdig nå som jeg snart føder nr 2 Meeen man skal aldri si aldri; hvis jeg møter en ny mann før timeglasset har rent ut så ser jeg på et evt 3. barn som en bonus.
kaklemor Skrevet 7. juni 2012 #18 Skrevet 7. juni 2012 Og er du og mannen enige om barneantallet? Mannen min synes det er nok med to barna vi har fått nå, mens jeg veldig gjerne vil ha tre. Er vel alltid den som ikke ønsker flere som må få gjennomslag? Kan jo ikke tvinge ham, men skulle ønske jeg klarte å overtale ham med noen gode argumenter. Han er en veldig flink far, delvis derfor jeg så gjerne vil ha flere barn med ham. Vi har en sønn, en sønn til på vei og foreløpig holder det for oss Er relativt tett mellom dem, så jeg trenger noen år før jeg skal gå gravid igjen eventuelt. Vi har pratet litt på å få en til når vi har fikset opp kjelleren til en etasje til. Men, der ser vi om vi ønsker å starte på "nytt" når vi har skolebarn. Vi er enige
magica fra tryll Skrevet 7. juni 2012 #20 Skrevet 7. juni 2012 Vi har 6, og lurer på nr 7. Ingen av oss er helt sikre;) Men det er vel mest meg som har ønsket så mange;)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. juni 2012 #21 Skrevet 7. juni 2012 Har 1 barn og vil, og skal, ikke ha flere
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. juni 2012 #22 Skrevet 7. juni 2012 Har to barn. Mannen er veldig fornøyd med det, og sier at skal jeg få flere blir det med en annen mann Jeg kunne kanskje tenkt meg tre barn, men har hatt to risikosvangerskap. Så da er det kanskje å leke litt med ilden hvis jeg skal forsøke meg igjen.
Contura Skrevet 7. juni 2012 #23 Skrevet 7. juni 2012 Har 3, men kunne stoppet på 2 om jeg ikke hadde hatt barn fra før av da jeg traff mannen min. Han ønsket ikke bare ett, og det syns jeg ikke jeg kunne nekte ham Hadde jeg ikke hatt barn fra før av, hadde vi vært enige om 2 sammen.
Appelsindyret Skrevet 7. juni 2012 #24 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har ett barn, ett barn på vei og ønsker meg en attpåklatt om 5-6-7 år
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #25 Skrevet 7. juni 2012 Har to, og skal igang med prøving på nummer 3 til høsten. Vi ønsker 3 eller 4 barn, men tror nok vi stopper på 3 om vi er så heldige å få en skatt til. Vi er enige:-) Mannen kunne kanskje hatt enda flere, men han ser nok våre begrensinger han og, dessuten takler ikke min kropp så mange svangerskap til. Håper vi frø i magen i løpet av det neste året, og skulle det ikke gå så klarer jeg nok å slå meg til ro med de to vi har:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå