Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Synes dette er veldig ekkelt, for et par uker siden fikk vi lånet huset til svigermor ei helg, og kamerat av mannen kom på overnatting en natt. Denne kameraten er ganske spesiell, har nesten aldri vært bortpå dame, og har ganske fordelige sosiale antenner.. Men jeg kommer greit overens med han, og han er vel nå omtrent den eneste kameraten mannen har igjen. De andre har fått barn og flyttet, eller er av typen bare fester og drikker. Vi har ingen barn selv enda. Denne kameraten skulle da ligge på pikerommet til min svigersøster, og hadde med seg egen dyne og pute. Svigermor hadde en ren pysjamas liggende på en pult på rommet, av typen silkestoff, som da har blitt borte når han var der. I tillegg spurte denne kameraten flere ganger om "er det rommet til xxxx xxxxxx jeg skal ligge på? "så det er hennes rom?" Jeg svarte at ja det var hennes rom tidligere. I tillegg har en av mine plagg blitt mystisk borte, og jeg tror jeg endevendte hele leiligheten før vi dro hjem. I går etterlyste min svigermor pysjamasen, og lurte på om jeg hadde sett den. Mannen ringte til kameraten, som ikke hadde noen særlig forklaring, men jo han hadde plaggene... Dette synes jeg er rett ut creepy, mens mannen syns vi bare skal glemme det, da han ikke vil miste sin venn. Lurer bare på hvordan jeg skal takle dette da? For hva hadde han med de klærne å gjøre liksom? Pysjamasen lå ikke på en plass han brukte og å plagget mitt lå over armlenet på sofa.. Burde jeg erstatte pysjamasen til svigermor? Bare så det er sagt, hun godkjente at han overnattet i hennes hus, og hun har kjent han i mange år..
L-8 Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Det kan jo være så enkelt som at han la sine klær på det samme stedet uten å flytte pyamasen først? Og at når han skulle slenge sine klær i bagen fulgte den med ved et uhell? Og kanskje han syntes det var pinlig og av den grunn har unngått å si ifra om det?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jo jeg tenker også at det kunne vært tilfelle, men hvorfor vente med å si noe til han blir spurt nesten to uker etterpå? Han hadde pakket ut sammedag han kom hjem. Og hvordan havnet mitt plagg der også, som lå i et annet rom? Skjønner det bare ikke... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå