Gå til innhold

Er dette for lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke for lenge å reise fra et barn på 20-21 mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om det gjelder begge foreldrene eller bare deg?

For begge: Ja

Bare deg: nei

Skrevet

Det tror jeg kommer an på mange ting....

Har barnet vært borte fra deg fra før? Har barnet en foreldre til som den er like trygg på som deg?

Hvis barnet har gode og trygge personer som det er vant å være med så tror jeg det går bra, men det er jo også avhengig av hvordan barnet er også.

Skrevet

nei det syns eg ikkje.. alle har godt av å komme seg bort fra ungen og ikkje minst ungen sjølv.. er sundt og savne kvarandre,. reis, kos deg og prøv og nyt det.. ungen har det kjempe bra hos dem som passer han..

Skrevet

Ja, det syns jeg.

Skrevet

Takk for svar!

Han er vant til å sove borte (besteforeldre), men har ikke vært borte fra han lengre enn et døgn. Jeg er alene med han, bf besøker han men vi har ikke kommet igang med overnattinger enda.

Visst jeg reiser, så blir det til at besteforeldrene passer han, og da mest sannsynlig i barnet sitt hjem. Besteforeldrene er han veldig glad i og ser dem så og si hver dag.

Tror det er verst for meg, redd for at han ikke skal "huske" meg når jeg kommer hjem igjen. Men får se hva som skjer, ingenting er bestemt enda.

Hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi reiste på ferie når sønnen vår var så gammel. Bare mannen og jeg. Besteforeldrene passet han og datteren min hjemme hos oss den uka, og det gikk veldig fint. Han husket meg definitivt når vi kom hjem :)

Skrevet

For meg og mine barn hadde det blitt for lenge, men slik som du beskriver situasjonen din så syns jeg kanskje ikke det.

Skrevet

Ja, det synes jeg er for lenge. Jeg ville aldri ha reist bort fra et så lite barn i en hel uke. Hadde med glede hatt med meg barnet mitt om jeg skulle på ferie en uke. :)

Skrevet

vi var begge nylig borte fra barnet vårt på 19 måneder i 5 dager (4 netter) - uten problem! Vi koste oss på ferie, hun koste seg hos mormor :)

ser ikke på det som noe problem om vi skulle ha vært borte 2-3 netter til..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...