Gå til innhold

Ditt beste reistips, langhelg for mor og datter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, nå går ferien vår fløyten! Minste jenta har fått operasjon akkurat den dagen vi skulle reise 9 dager til Kristiansand. Storesøster er selvfølgelig kjempeskuffa. Tenker jeg kan få til et plaster på såret ved at hun og jeg finner på noe sammen langhelgen når lillesøster er hjemme igjen fra sykehuset. Men hva skal vi finne på?

Greia er at jeg er sykemeldt. Er ganske oppegående, men ikke i form til f.eks køer på tusenfryd eller aktiviteter i badeland... Så hva kan være rolig nok for mor og festlig nok for en 11 åring?... Noen gode ideer godtfolk?

Videoannonse
Annonse
Gjest peacock
Skrevet

København! Kort vei, masse å finne på!

Tivoli (med turpass!), Bakken, Zoo, Eksperimentarium, Planetarium, shopping, strand.... Og koselig ikke mindst!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Om snuppa di får en venninne med seg, er Sommarland i Bø i Telemark fantastisk :)

Da kan mor sitte på en solseng og være basen med mat og håndklær, mens jentene styrer seg selv i sklier og basseng.

Skrevet

Hva med en langhelg i Oslo? Teater, tekninskmuseum osv? Eller book dere inn på Norefjell, der er det spa, turmuligheter og aktiviteter for store og små. Bergen har mye spennende å tilby, og en flott by.

Skrevet

Ah, Kjøben kan funke. Ei av veninnene har vært der, så det er en by hun er litt nysgjerrig på. Og Bø har vi ikke vært, men da må det være med ei veninne, lurt forslag! Oslo er litt oppbrukt for vår del, men Bergen burde vi egentlig oppleve.

Takk, takk, da er tankeprosessen i gang!

Skrevet

signerer #3 her, Køben er flott, men vil ikke si at det ikke kan medføre stress og jag om å rekke mest mulig, mens Sommarland i Bø er avslappende og full av aktivitet samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...