Gå til innhold

Hvorfor blir jeg ikke gravid igjen.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn på 2 og 5 år. Ble gravid på tredje og første forsøk...

Denne gangen lar det seg vente på seg....lenge. Bruker el-test og vet jeg har eggløsning.

Veide en del mindre da jeg ble gravid de to forrige gangene. Tror dere kosthold og vekt har noen å si, eller bare tilfeldigheter og at jeg var heldig sist?

Må jeg gå ned "alt" for å bli gravid igjen, eller hjelper det å være i gang med sunt kosthold, aktivitet etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig..hvorfor blir ikke jeg gravid heller.. har en gutt på 4 år og mistet i uke 6 i oktober.Nå har vi snart prøvd i ett år på denne nr 2.Spiser sunt,tar vitaminer,bruker cb monitor.Veier mer enn første gang jeg og ,men har regelmessig mens og ingen andre store problemer..

Så frustrerende;(

Skrevet

Kjenner flere veldig overvektige som får både 2 og 3 barn på rappen.Det har ingen ting å si så lenge man har EL og regelmessig mens.. overvektige har en tendens til å få pcso(cyster) og i værste fall miste el,ellers er det som med alle andre.

Skrevet

Jeg å..halvt år uten hell, fikk mensen i dag faktisk..så leimeg og skuffet!! Har en datter fra før, som kom før vi rakk å prøve;) Trodde ikke vi skulle få prob nå..men, slik ble det..Jeg veier 60kg på min 164cm..så er vel ikke pga vekta vil jeg tro

Noen som vet hva dette har seg? Lei meg!!

Skrevet

Blir cystene borte etterhvert som man går ned i vekt??

Skrevet

Sliter også, har prøvd i 20 mnd, ble gravid 2 ganger for ca ett år siden, men mistet da. Har to barn på 6 og 10 år.

Er ikke overvektig, men skal likevel prøve å legge om kosthold og prøve å bli sunnere, og ta kost tilskudd, er ganske aktiv da jeg er mye på tur i bhg (jobb), og har hest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...