Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Er så lei av regn og sur vind og har goood tid til å dagdrømme om sydenferie nå mens jeg bare går og venter. Regner jo med man får nok å henge fingrene i når den lille kommer, og utenlandstur er ikke det første på agendaen. Men hvor lenge skal/bør man vente før man evt tar en tur til litt varmere strøk? Hvilke ferieplaner har dere andre som får sommerbaby?
dreamzone Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Vi bestilte sydentur i August, men den avlyste vi når jeg ble gravid siden jeg har termin i Juli. Vi reiste isteden til syden i April. Var da i uke 25 og det gikk kjempe bra. Fikk da en skikkelig koselig ferie med jenta vår før babyen kom. Vi hadde skikkelig dilemma om vi skulle satse på å reise i høst,men fant ut at det får en uansett ikke planlagt før babyen har kommet så man ser hvilket lynne babyen har og om h*n er frisk og rask... Nå tar vi sommeren helt med ro. For ferie har vi hatt,så her blir vi kun hjemme. Jenta vår skal 1 uke på hytta til besteforeldrene sine da rundt termin..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Blir nok hytta og norgesferie her også. Vanskelig å planlegge noe lengre tur før man har kommet litt inn i rutiner med den lille. Ikke noe særlig å sitte på en lengre flytur med kolikkbaby f.eks
Gjest MMJ Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Termin 18 juli. Vi skal bare på dagstur til Fårup i sommerland i Danmark nå i juni. Så blir det kanskje en tur i Dyreparken. Håper på en tur til høsten heller....
Iselilja Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Termin 23. juni. Vi er så heldige å bo midt i sommerparadis, så vi blir hjemme. Synes sommeren ved sjøen i Norge er herlig, og reiser heller bort i høst eller vinter. Vi venter nummer fire, og de store barna får reise på ferie til besteforeldre om de vil, men ellers skal vi kose oss med strandturer, seiling og vannsport hjemme. Gleder meg!
TPK Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Vi drar nok bare på hytten til mine foreldre i sommer, evt. noen dager på en annen hytte også (leies gjennom jobben). Utenlandstur tror jeg vi venter med til vi kan ta en langhelg uten barn, altså på nyåret en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå