Gå til innhold

Legoland med 3-åring - ta med vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel ikke brukt vogna siden før hun ble to, men er det lurt å ta den med nå? Det kan jo bli en ganske lang dag og slitne føtter for ei som er tre. Storebror skal også være med, så har ikke mulighet til å gå rundt og bære på henne i lange perioder hvis hun er sliten, da jeg er alene med dem.

Hva tror dere? Vogn eller ei?

Har også en sykkelvogn som kan fungere som vanlig vogn (håndtak bak), med plass til begge, men det er kanskje litt overkill?

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Til min 3 åring ville jeg ikke tatt med vogn, men heller tatt mange rastepauser med kjeks og vann :-)

Skrevet

Jeg tror vi hadde vogn på Legoland da yngste var tre år. Den var god å ha, men det var også litt styr med den. Mange folk overalt og det var litt pes å trykke seg frem med vogna. Hvis jeg ikke husker feil så ble den litt brukt, men siden det er så mye som skjer hele tida så hadde det kanskje holdt med å ta pauser på benker etc. Det er jo begrenset hvor gøy det er å sitte i vogna når man kan løpe rundt og se på alt :)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort, bare stress med en diger vogn i et mylder av folk.

De leier ut barnevogner i legoland da, vi leide (koster 50 kr i depositum) da vi var der i fjor med 2-åringen vår. Veldig greit, de har kjempemange også så det er ikke bare de 10 første som får selv om det blir tomt utover dagen..

http://www.legoland....ide1/Klapvogne/

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort, bare stress med en diger vogn i et mylder av folk.

De leier ut barnevogner i legoland da, vi leide (koster 50 kr i depositum) da vi var der i fjor med 2-åringen vår. Veldig greit, de har kjempemange også så det er ikke bare de 10 første som får selv om det blir tomt utover dagen..

http://www.legoland....ide1/Klapvogne/

Ok, da blir det løsningen. Takk :)

Skrevet

Vi skal dit med vår fireåring nå i sommer. Vi tar med en liten trille. Greit for bagasjeplass og greit for en hvil.

Hver enkelt kjenner sitt barn best, men vårt er så oppslukt av absolutt alt hun ser og skal finne ut av hva alt betyr, hvorfor osv, at det er nødvendig med pauser innimellom for å fordøye.

Skrevet

Jeg ville absolutt ha med en trille. Vi har tre barn, yngste er 3 år. Skulle vi ikke hatt med trille ville det blitt veldig kjedelig for 5 og 9 åringen alle de pausene vi måtte ha tatt pga. 3 åringen....

...vi tok med trille og da var ALLE fornøyde. 3åringen kunne ta sine pauser i trillen når behovet var der uten at resten av familien måtte stoppe opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...