Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 To venninner av meg. Jeg fester sjelden sammen med dem og reiser aldri bort med dem. Grunnen, dem blir møkk drita og alt handler om å bli mest mulig full, skape spetakkel i en eller annen grad og form, det er også "toppen av lykke" og ikke huske stort fra festen eller turen. Foruten dette er dem verdens beste venninner, jeg orker bare ikke å leve samme type liv som dem. Har barn dem også, men situasjonene våre e allikevel litt forskjellige. Bare litt nysgjerrige på hvor gammle dere tror disse jentene er. Selv føler jeg meg som 100 år i forhold.
L-8 Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Kjenner til folk på godt over 30 som kjører den stilen der...
It's all about me Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 De høres ut som noen 16-18, men siden du spør på den måte tipper jeg de er godt inn i 30-årene.
C.L.H85 Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 De kan være alt fra 17 til 40 Har møtt mange folk som ikke eier drikkekultur uavhengig av alder
Gjest peacock Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Haha, høres ut som litt av en midtlivskrise, det der - en lille pause i et ellers stresset liv med barn, fritidsaktiviteter og jobb! Helt, helt vanlig at også folk over 30 har bruk for å slappe av og slippe fasaden litt :-)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Ville trodd de var i begynnelsen av 20 årene, ett sted mellom 20-25 år. Har ett par venner som også har barn og er akkurat på samme måte, om å få barnepass oftest mulig for å feste og drikke seg drita full, flørte, og maser på meg hele tiden siden jeg ikke vil være med! Jeg er ikke sånn i det hele tatt. Er ute på byen kanskje 2 ganger i året. Og det er mer enn nok for meg. Vil heler tilbringe helgene med ungene enn å være drita og dårlig dagen derpå..
Musemorbr / Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jeg tenker nærmere 40, og at de fikk barn tidlig og føler de ikke fikk festet fra seg. Kanskje er de nysingle og vil ta igjen for dårlige og kjedelige år. Men det er jo selvfølgelig ikke godt å si. Selv har jeg jo noen konkrete i tankene som minner om det hi skriver her, så da er det lett for meg å tenke i de baner. Som andre her skriver, finner man disse i alle aldersgrupper.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Jeg tipper 38-40. Kjenner noen sånne selv..
Eeniemeenie Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 To venninner av meg. Jeg fester sjelden sammen med dem og reiser aldri bort med dem. Grunnen, dem blir møkk drita og alt handler om å bli mest mulig full, skape spetakkel i en eller annen grad og form, det er også "toppen av lykke" og ikke huske stort fra festen eller turen. Foruten dette er dem verdens beste venninner, jeg orker bare ikke å leve samme type liv som dem. Har barn dem også, men situasjonene våre e allikevel litt forskjellige. Bare litt nysgjerrige på hvor gammle dere tror disse jentene er. Selv føler jeg meg som 100 år i forhold. 28-30?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 En er 41 og en er 38. Har festet på denne måten siden de var pur unge. For 10 årstiden sluttet jeg med det også. Ble for "gammal" til det. Nå orker jeg det Max 1 gang året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå