Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 To dager er gått og symptomene blir bare sterkere.. jeg er konstant sliten og trøtt, uvel/små kvalm, brystene er tunge og ømme, magen oppblåst, vondt i korsryggen og flere tegn... Men tok en billigstrimmel igjen i dag (siste jeg hadde), men den var helt hvit.. Kan de bli gamle? Jeg kjøpte de på høsten i fjor... I dag er det 31 dager sidn første dag i tr sist, å jeg har aldri hatt syklus over 29 dager før... (som regel 28). Så konklusjonen er vel at jeg ikke har fått svar på hva som skjer enda.. tr har hvertfall ikke kommet... Det er ubehagelig å ikke vite... andre som går å venter?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Jeg aner faktisk ikke hva du snakker om? Har du hatt et innlegg her tidligere som het uutholdelig? Hva er det du oppdaterer? Det er jo ingen informasjon i innlegget?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Beklager så mye.. Ja, det er oppdatering på et innlegg fra to dager siden.. Jeg venter på tr eller en graviditetstest som viser at vi venter barn HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Ville absolutt gått på apoteket og kjøpt en skikkelig test. Jeg testet ikke positivt før jeg var gått en uke over tiden da vi fikk nr tre, enda jeg heller aldri hadde hatt så lang syklus før (får mensen hver fjerde torsdag jeg, og det meste den har vært forsinket er en dag).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Hvis det er som du sier 10:28, så kanskje det ikke vises før neste uke for min del heller.. eller er clearblue sine bedre enn billigstrimmel slik at de kan vise sikkert tegn allerede nå? Og kan jeg teste utover dagen (ikke morgenurin)? HI
Har en farlig sexy mann Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Hvis det er som du sier 10:28, så kanskje det ikke vises før neste uke for min del heller.. eller er clearblue sine bedre enn billigstrimmel slik at de kan vise sikkert tegn allerede nå? Og kan jeg teste utover dagen (ikke morgenurin)? HI Jeg kjøpte rfsu sine som kan brukes noen dager før ventet mens, og den viste positivt ei uke før. Clearblue sin viste ikke positivt før 3 dager etter ikm. Føler at rfsu sine er bedre
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Hvis det er som du sier 10:28, så kanskje det ikke vises før neste uke for min del heller.. eller er clearblue sine bedre enn billigstrimmel slik at de kan vise sikkert tegn allerede nå? Og kan jeg teste utover dagen (ikke morgenurin)? HI Jeg kjøpte rfsu sine som kan brukes noen dager før ventet mens, og den viste positivt ei uke før. Clearblue sin viste ikke positivt før 3 dager etter ikm. Føler at rfsu sine er bedre Takk for svar! Spørs om jeg må ut å kjøpe rfsu sine da
Musemorbr / Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Hvis ikke kontrollstreken kom frem engang, må den være ødelagt. Lykke til med videre testing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå