Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Dette er så utrolig sårt. Er høygravid og de siste 5 månedene har jeg blitt avvist i senga så og si hver gang jeg har prøvd.. Visste at sexlysten kunne dabbe LITT av men han fysisk stopper meg bare jeg prøver å bevege hånda under dyna, vil ikke bli tatt på en gang.. Føler meg helt forferdelig uatraktiv og usexy som blir avvist på denne måten. Har prøvd å ta det opp med han men han kommer med 100 ulike unnskyldninger men den siste har nå vært at det er normalt å miste sexlysten på slutten (for det har han lest) Om han hadde lagt på seg 30 kg ville jeg fortsatt hatt lyst på han rett og slett fordi jeg elsker han over alt på jord. Er sex KUN sex for menn selv om de er i forhold? Er det ikke LITT følelser engang? Det jeg gruer meg til ved evnt neste graviditet er å bli avvist på denne måten, det er virkelig trist :/
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Fortell han dette, kjære deg!! Ikke gå å tenk på dette uten å si noe til han.. Selfølgelig er det sårende å bli avvist, og det er grusomt å gå rundt å tenke på hvorfor hele tiden. Du skal se at det ikke er deg som er problemet, men mange menn har store problemer med å ha sex med gravide fordi det er en baby i magen, som ødelegger hele stemningen for dem... Mannen min har hatt to tilfeller der vi bare måtte stoppe opp, fordi han kjente bevegelser i magen mens vi holdt på... da ble det plutselig ekkelt for han, og det er jo forståelig... Uansett, snakk med mannen din, si du er lei deg og at du føler deg veldig såret! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Husker samboeren min var tøff i trynet og sa at han ikke kom til å ha noe problem med å ha sex med meg, selv med stor gravidmage... Vel da han begynte å kjenne liv inni der ble det brått stopp på sex gitt Tok meg ikke så veldig nær av det jeg da han begynte å avvise meg Bare mobbet han litt godmodig med at for bare ett par mnd siden var det ikke noe problem Det var ikke fordi han synes jeg hadde blitt stor eller noe i den duren... men fordi han følte av vi var 3 stk i senga og ikke bare oss 2 Den ser jeg faktisk. Det er litt turnoff når baby plutselig gjør en baklengs salto inni magen imens man skal ha litt sengehygge. Han synes kanskje det er ekkelt ved tanke på baby og det kan man egentlig ikke noe for, men skjønner du blir lei deg hvis du tror det er på grunn av at du har fått stor mage og ingenting annet. Og ikke stress ved tanke på neste graviditet, da kan det jo faktisk hende at holdningen er litt annerledes
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Er mange menn som ikke takler sex når dama er gravid, har sjelden med utseende å gjøre, men kvinnen blir liksom ikke et "sexobjekt" lengre, men en rugemaskin. Jeg syns faktisk man skal respektere at det er ubehaglig for ham, babyen kommer liksom i veien når den er inni kroppen din.
Musemorbr / Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Da mannen første gang hadde lagt handa på magen og følt liv der inne, sa han at nå kan ikke vi ha sex før etter fødsel. Jeg fikk masse ikke-seksuell kos og kjærlighet, og for meg gikk det helt greit. Jeg respekterte at han ikke klarte det. Det handlet jo ikke om at han ikke syntes jeg var sexy, men at han følte at babyen ville være med på det, på en måte. Folk er forskjellige. Min mann er direkte og ærlig, noe jeg alltid har satt stor pris på. Andre menn sier gjerne ting for forsiktig, og ender opp med å skape usikkerhet og det motsatte av det de ønsket. Kanskje det er slik med din mann også? Ta en ny prat. Kanskje etter å selv ha hatt en orgasme, så du ikke har så mye stress og fortvilelse i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Her er det motsatt:O Jeg klarer ikke tanken på at han skal drive å styre inni der. Jeg kjenner at barnet sparker mens vi holder på. JEG føler meg usexy og klompete, mens han synes at jeg er helt fantastisk. Rart med det! Kanskje a little bit oral ville gjort susen for dere? Det tilfredstiller hvertfall begges behov her foreløbig!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Mange menn klarer ikke å ha sex med gravide fordi de er redde for å skade barnet. Selv om de stort sett vet at de ikke gjør det, så er det noe med følelsen. Dersom han ikke vil, kan du selvfølgelig ikke tvinge ham. Men du kan si at du fortsatt har behov for nærhet, så du trenger at han tar på deg, selv om det ikke trenger å føre til sex. Så får du heller klare deg selv den siste tiden når det kommer til orgasmer.
Gjest MMJ Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Dette er så utrolig sårt. Er høygravid og de siste 5 månedene har jeg blitt avvist i senga så og si hver gang jeg har prøvd.. Visste at sexlysten kunne dabbe LITT av men han fysisk stopper meg bare jeg prøver å bevege hånda under dyna, vil ikke bli tatt på en gang.. Føler meg helt forferdelig uatraktiv og usexy som blir avvist på denne måten. Har prøvd å ta det opp med han men han kommer med 100 ulike unnskyldninger men den siste har nå vært at det er normalt å miste sexlysten på slutten (for det har han lest) Om han hadde lagt på seg 30 kg ville jeg fortsatt hatt lyst på han rett og slett fordi jeg elsker han over alt på jord. Er sex KUN sex for menn selv om de er i forhold? Er det ikke LITT følelser engang? Det jeg gruer meg til ved evnt neste graviditet er å bli avvist på denne måten, det er virkelig trist :/ Ja, skjønner du trenger nærhet. Kan dere ikke avtale at dere holder dere unna sex til babyen er kommet ut eller noe sånn - og at dere kun nusser og koser ? Er selv gravid, og nå som magen er så stor så er det det siste jeg kunne tenke meg Og det Må min mann respektere, samme om det hadde vært omvendt. Du er gravid, det "går over" Og da er jeg 100% sikker på at han er klar som ett egg igjen. Det er for en periode tenker jeg, det er ikke for alltid
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Ja, hadde jeg fått masse kos, nærhet og kyss ellers hadde det vært litt enklere å takle men nå er det sånn at det er når vi har sex han kysser (bortsett fra smånuss i hverdagen) . Er vel mest pga nærheten jeg vil ha sex og det fortalte jeg i går, men når ikke helt frem hi
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Ja, hadde jeg fått masse kos, nærhet og kyss ellers hadde det vært litt enklere å takle men nå er det sånn at det er når vi har sex han kysser (bortsett fra smånuss i hverdagen) . Er vel mest pga nærheten jeg vil ha sex og det fortalte jeg i går, men når ikke helt frem hi Unnskyld meg, men samboeren din virker som skikkelig egoist. Han har LEST at man mister lysten, derfor gjør han også det? Og han kan da ikke mene at det er ekkelt å kysse, stryke, klemme osv på kjæresten sin, uansett barn i magen eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Min mann var sånn siste 2 mnd. Men så fort barnet var ute (vi drøyde noen uker altså)- var han klar. Og han er fortsatt alltid klar nå snart to år etter siste fødsel. Tror ikke det hadde så mye med vekten å gjøre akkurat, men mer at magen var i veien, fikk ikke holdt rundt meg på samme måte osv. Det er ikke alle som tenner på gravide damer Jeg var sint lenge og mistet nok en del av sexlysten pga den perioden så forstår deg godt. Vil likevel anbefale deg å bruke energien på noe annet, for redusert lyst er noe herk.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Ja, vet ikke om han har følt det hele tiden og endelig fått "bekreftet" at det er vanlig eller om han bruker det som unnskyldning. Prøvd å si at jeg savner kos også, mange ganger. Han har massert meg litt om kvelden pga vond rygg og det mener han er kos og at jeg forlanger for mye. Savner å ligge i senga og bare bli kost med, har ikke vært mye av det før jeg ble gravid heller men nå føler jeg ekstra på det merker jeg. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå