Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Vurderer disse, men er så usikker. Noen som har erfaringer som er positive eller negative med disse vognene?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Vi har Mondial, blir jo samme som edge bare litt ulikt utseende. Har kun prøvd simo noen ganger, den virket veldig løs på et vis. Tenkte at ungen kom til å bli sjøsyk oppi den Er veldig fornøyd med emmaljunga i alle fall Jeg liker helt klart det klassiske understellet best! Har trillet edge med sportsunderstell og synes den virker veldig mye tyngre enn klassisk.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Vi har Mondial, blir jo samme som edge bare litt ulikt utseende. Har kun prøvd simo noen ganger, den virket veldig løs på et vis. Tenkte at ungen kom til å bli sjøsyk oppi den Er veldig fornøyd med emmaljunga i alle fall Jeg liker helt klart det klassiske understellet best! Har trillet edge med sportsunderstell og synes den virker veldig mye tyngre enn klassisk. Har trillet en emmaljunga med klassisk understell, men synes den var veldig smal i håndtaket i forhold til simo? har kanskje med at den er ganske skrå nedover, men er ikke sikker jeg... HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Vi har Mondial, blir jo samme som edge bare litt ulikt utseende. Har kun prøvd simo noen ganger, den virket veldig løs på et vis. Tenkte at ungen kom til å bli sjøsyk oppi den Er veldig fornøyd med emmaljunga i alle fall Jeg liker helt klart det klassiske understellet best! Har trillet edge med sportsunderstell og synes den virker veldig mye tyngre enn klassisk. Har trillet en emmaljunga med klassisk understell, men synes den var veldig smal i håndtaket i forhold til simo? har kanskje med at den er ganske skrå nedover, men er ikke sikker jeg... HI Jo håndtaket er nok smalere, men har ikke sett på det som et problem
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Hadde ikke valgt noen av dem. De er grusomt tunge begge to. Vogn på 18 kg og en unge i tillegg. Det blir TUNGT! Hadde gått for Brio happy istedenfor. Mye lettere, like stor som Simo og finere farger enn Emmaljunga, som jeg bare synes er harry med alle de fargekombinasjonene.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Okei, takk Blir nok Emmaljunga da jeg ikke er så veldig begeistret for det nye designet til Simo..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Hadde ikke valgt noen av dem. De er grusomt tunge begge to. Vogn på 18 kg og en unge i tillegg. Det blir TUNGT! Hadde gått for Brio happy istedenfor. Mye lettere, like stor som Simo og finere farger enn Emmaljunga, som jeg bare synes er harry med alle de fargekombinasjonene. Jeg liker ikke designet til Brio
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Hehe.. Kan hende noen synes de er tunge ja.. Men det er ikke noe jeg merker noe til. Er jo uansett greit med litt motstand i oppoverbakkene så man får trimmet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå