Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Altså, selvfølgelig gjør dere det, men nå tenker jeg på om dere slipper fisen fri hver gang dere føler for det, mens dere er alene? Selv gjør jeg det, og jeg føler selv at jeg gjør det ofte. Men nå synes jeg igrunn min fis lukter godt da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Bare når jeg er alene, synes også min fis lukter goodt Men skjer jo at jeg har uhell som alle andre, når de andre er hjemme.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 min fis lukter også godt, men resten av familiens lukter vondt... Kanskje det er normalt å like lukten av sin egen? Har alltid tenkt at jeg mangla noen hjerneceller som synes det... Og når jeg er alene promper jeg som bare det
C.L.H85 Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Føler jeg promper masse, men tydeligvis ikke nok... Hadde ekstreme luftsmerter som forplantet seg i brystet i flere timer i går. Samboer begynte å kjefte på meg for at jeg ikke fiser nok!! Ha ha ha, det er nå også noe å diskutere
super_s Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Promper når jeg føler for det. Nesten uansett. Eneste er at jeg tar hensyn når jeg har kunder på jobb og sitter ved matbordet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Ja, det blir for slitsomt å fly avgårde hver gang. Må jeg så må jeg. Fiser selvsagt ikke i selskaper og borte hos folk, eller når vi har besøk. Men når det bare er oss gjør jeg det. Og venninna mi, og ei annen venninne, og mamma...og bestemor
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Fiser det jeg må når jeg er alene, ja. Kan også fise i moderate mengder foran samboer, ungen og foreldrene mine.
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jeg fiser når jeg må når jeg er alene. Prøver å begrense meg når familien er der om jeg sitter rundt dem siden jeg ikke regner med at de synes det lukter godt hehe Når jeg er ute blandt folk prøver jeg å la være, men det hender de sniker seg ut da også..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Jeg fiser kun alene. Ikke foran barna, og ikke foran mannen. Er vi flere hjemme går vi på do for å fise! Synes det er utrolig ekkelt om andre gjør det i mitt nærvær, og skjønner ikke helt hvordan hele familier kan gå rundt å fise oppi hverandre. Jeg lærer barna mine å si unnskyld hvis de er uheldige å fise i nærheten av andre. Men er utrolig mange ekle barn, helt uten hemninger og hensyn til dem rundt seg...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 jeg promper der ejg må,. begrenser det rundt familie(familie jeg ikke bor med) i huset her promper vi der vi er. ved matbordet sier vi unnskyld. jeg sliter ofte med smerter i brystet pga luft i brystet. og de smertene er helt jævlige. lå her en natt å presset opp oppkast for å bli kvitt litt smerte. lå å rapa og prompa i flere timer for å bli kvitt smerten.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Ja, jeg promper! Spesielt gøy er det å prompe på f.eks bussen når det er stappfullt med folk der, eller andre steder der man er veldig mange mennesker, og det er umulig å vite hvem som fiser! Hehe, morsomt å se ansiktsuttrykkene til folk rundt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå