Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 jeg har mistet lommeboka mi. har mistet alt av kort og alt. så skal nå få igjen en del. og lommebok må jeg ha. lurer derfor på hvordan lommebok dere har. trenger litt inspirasjon,
Iselilja Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har denne i åleskinn fra Beck Söndergaard (bare i svart). http://www.daisyshop.no/merker/beck-sondergaard/beck-sondergaard-purse-handy-candyfloss.html Veldig fornøyd! åleskinnet holder seg utrolig godt, og jeg har hatt den i mange år nå.
tyr82 Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har en i sort skinn fra Mulberry. Har bare hatt den i ett år, men er superfornøyd. Den er riktignok litt dyr, men siden jeg kjøpte den taxfree på Heathrow var det ikke så ille (kremt).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 En Burberry i klasisk mønster som jeg kjøpte på Gardermoen. Elsker den
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 har en svart lommebok fra long island kjøpte den i London og var litt dyr! men den har holdt i 3/4 år:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Har ca 20 stk jeg bytter på ettersom jeg har lyst, og ingen er noe merkelommebøker. Tar den som er mest praktisk til det jeg skal
Gjest Miryks Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Akkurat nå har jeg en lyseblå Eeyore-lommebok. Gjør som Sekretøsa, jeg bytter. Har 10-11 Eeyore-lommebøker, og et titalls andre. Foretrekker lommebøker i farger, og helst tøystoff. Takler ikke lærlommebøker, blir for voksent for min smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå