Gå til innhold

Tett??


Ele

Anbefalte innlegg

Jeg har vært potte tett i nesen siden rett etter egget ble satt inn. Og siden jeg ikke kan bruke nesespray, bare saltvannsspray, så sliter jeg med pusten om kvelden og sover veeldig lite... Flere som opplever/har opplevd dette så tidlig i graviditeten? Kan det være den som er grunnen så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, man kan visstnok ikke det, bare saltvannsspray, snakka med de på apoteket og andre gravide. Kan høre med legen din da, men sånn i utgangspunktet skal man ikke bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt flere leger som sier at det i seg selv ikke er skadelig fordi det virker så lokalt, men at man skal være forsiktig pga avhengighet. Men så er det andre igjen som sier at de ikke skal brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med dette. Startet tirsdag og jeg er ca 4 uker på vei. Utrolig slitsomt og lite søvn. Pleier vanligvis å bli ordentlig tett og bruker vanligvis slimavsvellende tabletter (reseptbelagt) i tillegg til otrivin/rhinoxin, men får allikevel fort bihulebetennelse. Så dette er krise. Snakket med apotek-dame i dag som sa at i nødstilfelle kunne jeg bruke otrivin/rhinoxin beregnet for små barn (under 2 år). Bruker det på natta og saltvann på dagen. Så håper jeg forkjølelsen gir seg om ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...