Gå til innhold

Lønn og feriepenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbet som vikar i kommunen i hele fjor og vil jo få feriepenger nå i juni men i desember begynte jeg i en engasjement stilling i en annen bydel men fortsatt samme kommune. Vil jeg da få feriepenger og lønn eller bare feriepenger denne mnd? Noen som vet? Det er jo ikke fast stilling jeg har men får ny kontrakt hver 3 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på om du skal ta ut noe ferie i sommer eller ikke.

Skrevet

Skal ha ferie i juli men fikk ikke lønn den mnd jeg begynte men måtte vente til neste mnd. Altså jeg begynte 1 desember og fikk lønn 12 januar. For desember mnd

Skrevet

Skal ha ferie i juli men fikk ikke lønn den mnd jeg begynte men måtte vente til neste mnd. Altså jeg begynte 1 desember og fikk lønn 12 januar. For desember mnd

Så du skriver timelister som du leverer inn?

 

Da regner jeg med du blir uten lønn i August.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...