Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg jobbet som vikar i kommunen i hele fjor og vil jo få feriepenger nå i juni men i desember begynte jeg i en engasjement stilling i en annen bydel men fortsatt samme kommune. Vil jeg da få feriepenger og lønn eller bare feriepenger denne mnd? Noen som vet? Det er jo ikke fast stilling jeg har men får ny kontrakt hver 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Kommer ann på om du skal ta ut noe ferie i sommer eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Skal ha ferie i juli men fikk ikke lønn den mnd jeg begynte men måtte vente til neste mnd. Altså jeg begynte 1 desember og fikk lønn 12 januar. For desember mnd
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Skal ha ferie i juli men fikk ikke lønn den mnd jeg begynte men måtte vente til neste mnd. Altså jeg begynte 1 desember og fikk lønn 12 januar. For desember mnd Så du skriver timelister som du leverer inn? Da regner jeg med du blir uten lønn i August.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå