2små og en blå Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Noen som bruker disse sprøytene og vet om det går an å sitte de andre steder enn på låret. Kjennes ut som jeg har fått en "lammis" i flere dager etterpå
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Det er vell det som er ulempen med sprøytene. Har du prøvd imigran stikkpiller?
2små og en blå Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 Stikkpillene har jeg ikke prøvd men nesespray og tbl uten særlig god virkning. Virkningen kommer men forsvinner igjen etter ett par timer. Fordelen med sprøytene er at de virker kjapt og trenger ikke ta mer enn 2 i døgnet. Jeg sliter med både migrene og cluster hodepine så jeg MÅ ha noe som virker fort. Er selvfølgelig ikke mye å klage på men har jo så følsomme bein
2små og en blå Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2012 Skulle jo selvfølgelig stå imigran injekson! Ikke infeksjon!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Uten at jeg vet, så antar jeg at ingeting virker fortere en sprøytene. Nesespray vet jeg ikke, men det er vel ganske normalt at magen "stopper" ved migrene, og da vil det gå lang tid før vanlige tabletter virker. Om jeg var deg, ville jeg snakket med legen og hvertfall prøvd stikkpillene. Kansje det er mulig å kombinere? Slik at du slipper injeksjon hver gang. Snakk med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå