Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har så vondt i underlivet. Jeg er gravid, og har 3 uker igjen til termin. Når jeg reiser meg opp for å gå, da må jeg ta meg på skrittet for det gjør så vondt. Kynnerne merker jeg ikke så mye av egentlig. Kan det være at fødselen kanskje starter snart? Hva mener dere? Gleder meg til babyen kommer iallefall
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Har det slik jeg også. Klarer nesten ikke å ta steget ut av bilen. og det er veldig vondt å reise seg etter å ha sittet lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå