Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå en 10år gammel basson vogn som er rimelig sliten både her og der, og hadde det vært mulig å få kjøpt en ny helt lik ville jeg gjort det, for den er helt fantastisk.

Men ny vogn må i hus og da har valget endt på Emmaljunga siden de er mest lik de gamle bassonvognene.

Hva er best av Mondial duo og Edge duo?

Noen som har erfaring eller prøvd begge to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edge Duo og Mondial Duo er så og si like, er bare et par småting på bagen som skiller de fra hverandre. Var hvertfall det vi fikk opplyst når vi kjøpte vogn:) Og sportsvogndelen er lik på begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...