Gå til innhold

Gravid og fisk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vært ute og fisket. Da fikk han sjø-ørret og lyr på kroken. Vil tippe at hver fisk ikke veier mer enn 1 kilo.

Men jeg er gravid, og har glemt hvilke fisker man ikke kan spise og hvor mye de kan veie og slikt..

Noen som husker reglene for dette, og om det er trygt for meg å spise de?

Tusen takk for evt svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matportalen.no kostholdsråd for gravide.

Skrevet

Siden du er på nett, kan du ikke google det? ;) Matportalen.no f.eks....

Skrevet

Jo jeg kunne jo det, men tenkte det var noen kloke damer her som kunne gi meg et raskt svar ;)

Men takk for tipset til Matportalen.no begge to :)

HI

Skrevet

Det kan du spise. Du skal holde deg borte fra ferskvannsfisk på over en kilo, fersk tunfisk, den brune innmaten i krabbe og så er det noe med kamskjell, men der er jeg usikker.

Skrevet

Jo jeg kunne jo det, men tenkte det var noen kloke damer her som kunne gi meg et raskt svar ;)

HI

Anbefaler heller matportalen enn å spørre her. Om man skal høre på alle "gode" rådene man kan få her inne skulle man vel helst ikke ha spist noenting iløpet av 9 mnd ;)

Skrevet

HI

Anbefaler heller matportalen enn å spørre her. Om man skal høre på alle "gode" rådene man kan få her inne skulle man vel helst ikke ha spist noenting iløpet av 9 mnd ;)

Hehe, sant nok :)

Og tusen takk for svaret på spørsmålet mitt "mor til to troll *gravid*" :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...