Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 På mandag skjedde det en liten bagatellmessig sak som gjorde at jeg ble deppa. Jeg syntes selv at det var helt idiotisk å bli deppa av det, men kroppen reagerte ikke rasjonelt. Jeg var deppa hele tirsdagen også, og deler av onsdagen. Jeg synes at jeg ikke hadde noe å reagere så sterkt på, men kroppen reagerer med å bli sliten, tiltaksløs og ubesluttsom. I tillegg får jeg en sterk indre smerte. For en uke siden opplevde jeg den samme reaksjonen, men da varte det bare noen timer. Jeg blir litt bekymret over disse anfallene mine. Jeg vil ikke ha det sånn, og blir bekymret for at dette er et vedvarende og i verste fall tiltakende problem. Jeg opplevde en kraftig depresjon for et pr siden, og hsr det siste året blitt gradvis bedre. De siste mnd., har jeg vært i fin form. Jeg har en fin og trygg livssituajon med mann, barn og hus. Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Ble det bedre eller har du en kronisk psykisk sykdom?
Voilà Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har en kronisk psykisk lidelse, men kjenner meg likevel igjen. Og jeg tror egentlig ikke at disse korte øyeblikkene har så mye med sykdommen min å gjøre, men at det er litt mer som normale mennesker kjenner på. Humøret går opp og ned, og humøret er jo ikke bare hva sinnet sier, men også hvordan kroppen reagerer. Håper det går over snart=)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Hva slags ting er det som gjør at du blir deppa da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå