Lillababy Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hei Meiner det er den troll senga som ahr hjul og som ein kan festa til viksen senga slik at det blir betre emd nattamming. Stemmer det? kor kan den kjøpast? kva koster den? Veit nokon om alternative senger som kan festast til senga vår? Blir kjempeglad for svar.
Lillababy Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2012 dytter - og samtidig, mountain uggy og bugaboo camelon. Nokon meining?
Lillegullskatt Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har kjøpt meg Babybay-seng som kan settes fast på alle voksensenger.. Gleder meg til å få begynne å bruke den
Lillababy Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2012 Takk for tilbakemelding! kor kjøpte du den/ kva kosta den??
Lillegullskatt Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Du kan kjøpe den på kidscompany.no, da koster den vel ca 2300 kr mener jeg. Jeg var så heldig at jeg fant en på finn.no i byen her
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Troll Bedside Crib selges hos Barnas Hus og Bare Barn babyutstyr. Koster 1800-1900 kr eks madrass. Den kan ikke festes i dobbeltsengen, men har hjul som kan låses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå