Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 ...og som har hatt "problemer" med å se og ta på en kropp som man synes er litt småfleskete? ...i begynnelsen vel og merke..
Mockanin Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Dersom du har problemer med å ta på en manns kropp pga hans str. så er du heller ikke forelsket i han.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Min mann var slank da vi møttes, hadde løs hud begge to. nå er ingen av oss det, synes det er verre at han blir for tung under sex for meg, og at han sliter med å finne seg klær.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Hvis du har problemer med kroppen hans i et nytt forhold er det dødsdømt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Jepp! Så overfladisk var jeg. Fyren var helt fantastisk, men jeg klarte ikke å falle for han fordi jeg ikke var tiltrukket av han. Og jeg var skikkelig lei meg for det, sa det selvfølgelig ikke til han at grunnen var at han ikke var slank.. Så jeg har ikke prøvd det igjen. Men når mannen legger på seg, er det noe annet, for da har jeg allerede falt for han.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 HI Nei...første kvelden var jeg betatt...men ikke forelsket. Men med klær så han relativt kompakt ut, men da klærne falt av var det mage og litt flesk som kom fram. Men for all del..min kropp er ikke perfekt, men forsåvidt grei. Det som var, var at denne kroppen lignet mer på min fars kropp enn mine eks'er, som var helt normale, greit trent. Tenker kanskje at det er litt uvant for meg, men at det går seg til med tiden....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Samboeren min har det. Han har hatt det før og uten at det var ett problem, men gikk ned i vekt. Nå er det så mye problemer i forholde at jeg orker ikke tanke på å ha sex med han, blir rett og slett uvell av å se kroppen hans desverre. Det sammen med at jeg føler jeg ikke elsker han lenger er vel forholde dødsdømt, men jeg lever i håpet om bedre tider
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Oij, håper mannen min elsker meg selvom jeg er minst 40 kg overvektig.... Ble nesten litt trist av å lese svarene her
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Oij, håper mannen min elsker meg selvom jeg er minst 40 kg overvektig.... Ble nesten litt trist av å lese svarene her Jeg svarte at jeg har prøvd, men ikke klarte å falle for han. Husk at vi er forskjellige, heldigvis Jeg har feks minipupper, og skulle gjerne gått opp noen kilo og får høre noen ganger av menn at jeg godt kunne lagt på meg litt(i en ubehagelig tone). Mange av kameratene mine liker damer med former, de går ikke etter damene som ser ut som de kommer fra en katalog når de er på byen. Smaken er som baken
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Jeg takler et lite tillegg på en mann, men ikke en mann som er tydelig overvektig. årsaken til det er at jeg synes disse mennene virker så feminine. For et par år siden leste jeg at overvektige menn har mye høyere nivå av østrogen (fordi dette lagres i fett) enn noenlunde normalvektige menn... det forklarte jo hvorfor jeg alltid har følt at de overvektige blir feminine. Det er også årsaken til at jeg ikke synes overvektige kvinner blir så "feil", tror jeg. Er en kvinne overvektig så tenker jeg først og fremst på det som et helseproblem for henne, ikke at hun blir mindre attraktiv nødvendigvis. Men nå er jeg kun tiltrykket seksuelt av menn, så det kan jo være en av grunnene til at jeg ikke føler det sånn med kvinner som med menn. Og kanskje derfor menn ofte har lettere for å forholde seg til en kvinnes ekstra kilo enn motsatt? Jeg kan også takle en del kilo for mye hvis personen jobber for å gjøre noe med det, og ellers har et normalt sunt kosthold og er aktiv. Men nei, jeg kunne nok ikke gått inn i et forhold med en (for meg feminin) godt overvektig mann....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 HI Nei...denne mannen er ikke veldig overvektig. Han er godt over 40 og har med seg noen ekstra kilo. Men det er ikke sånn løst flesk...mer kompakt men likevel. Jeg synes at denne personen er så utrolig interessant at jeg ikke klarer å legge han på hylla. Bare må se han igjen. Regner med at jeg klarer å slutte å tenke "utseende" etter hvert og heve meg over akkurat det der.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Oij, håper mannen min elsker meg selvom jeg er minst 40 kg overvektig.... Ble nesten litt trist av å lese svarene her Jeg svarte at jeg har prøvd, men ikke klarte å falle for han. Husk at vi er forskjellige, heldigvis Jeg har feks minipupper, og skulle gjerne gått opp noen kilo og får høre noen ganger av menn at jeg godt kunne lagt på meg litt(i en ubehagelig tone). Mange av kameratene mine liker damer med former, de går ikke etter damene som ser ut som de kommer fra en katalog når de er på byen. Smaken er som baken Sant nok... Nå er vi godt gift, og jeg var ikke noe modell når jeg traff han heller. Så det var hvertfall ikke kroppen min han var ute etter
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har hatt kjærester av alle størrelser. De helt magre, som jeg nesten ble bekymra fo; de ekstremt atletiske som trente mye og de heller feite som er glade i det søte liv. Den ene av de magre sultekunstnerne, og den ene atleten, var faktisk vanskelige å tenne på - for meg. Ikke fordi jeg syns flesk er mer estetisk, men fordi de begge var så hekta på å ha det kjipt og nekta seg sjøl å nyte livet at selve sexlivet ble en prøvelse. De to siste - min ex og min nåværende - er begge noe overvektige. De nyter livet, begge to, og tar i mot alle sanselige gleder som det byr. Jeg syns selvsagt det er flott å se på en muskuløs og vakker mann, men den jeg elsker vil være vakker i mine øyne uansett...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #15 Skrevet 7. juni 2012 Jeg skal innrømme at jeg en gang var sammen med en som ikke var helt min type, kroppslig sett. Når han hadde på seg klær så det ikke ut som at han hadde så mye flesk sånn sett, så bare ut som en stor mann, om dere skjønner MEN, jeg ble fort glad i fyren og kroppen var ikke ekkel i mine øyne da. Men jeg må også legge til at jeg har vært borti det helt motsatte også, sånn at dere skjønner at jeg ikke er noe motstander av store mennesker Jeg reagerer når det er mannfolk som er mye mindre enn meg og ikke eier kjøtt på beina Det tiltrekkes jeg ikke av i det hele tatt. Mannen min har fått seg en ganske synlig mage de siste årene, men jeg er glad i kosemagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå