Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Tror jeg har det,har ihvertfall små sår\blemmer som kommer innimellom . Men ikke vert veldig plaga. Men nå brått i uke 35 kommer de =O Er det farlig for baby hvis jeg har utbrudd under fødsel ,huff så flaut også =( Kan man forebygge med noe ? eller kan salver ogsånnt ikke brukes av gravide? Hjelp ! full panikk her
valkyrien Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Det er viktig at du får sjekket dette. Hvis du har utbrudd under fødslen kan babyen bli smittet. Det kan blant annet føre til blindhet. Aner ingenting om forebygging...
CamillaJ Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/graviditet/herpesgenitalis.php Jeg synes denne linken forklarer veldig godt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Ja, det er farlig for babyen om du har utbrudd under fødsel, så dette Må du opplyse jordmor og føden om! Det må du gjøre idag, så du evt kan få behandling som stopper utbrudd. Har du utbrudd ved fødsel, kan det være du må ha keisersnitt, eller jordmor må være speiselt oppmerksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå