Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har funnet noen flotte veggmerker på www.kidsparadise.no som jeg kunne tenke meg. Er det noen som har handlet der? Erfaringer?
julibebis12 Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har også handlet der:) Så lenge du ikke skal i kontakt med dem så er det helt greit å bestille der:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Jeg skal hente pakken i morgen. Bor heldigvis ikke langt unna:)
Serepta Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har bestilt bilstol derfra. Kjempegod service, og jeg fikk mail på norsk tilbake. De hadde en norsk dame som jobbet der.
Serepta Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har bestilt bilstol derfra. Kjempegod service, og jeg fikk mail på norsk tilbake. De hadde en norsk dame som jobbet der. ååå, sorry jeg så feil. Det er den tyske siden jeg har handlet fra :-) Heter det samme ca, men med de bak.
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Vi handler titt og ofte der:) Veldig fornøyd, også med vegg merkene! En gang jeg bestile en vare de ikke hadde på lager, kom de faktisk på døra å leverte i egen persom, når varen endelig kom..:-) Vi bor i ålesund da, en liten halvtime fra lageret:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har handlet der to ganger og det har ikke vært noe problem med leveringen. Det eneste problemet har vært at det ene settet med klistremerker sitter veldig dårlig på veggen, det andre har ikke løsnet i det hele tatt. Lik vegg og veggmerker av samme merke, så vi har nok antagelig bare vært veldig uheldige med det ene settet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå