Gå til innhold

Kidsparadise.no, noen som har handlet der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noen flotte veggmerker på www.kidsparadise.no som jeg kunne tenke meg. Er det noen som har handlet der? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gjort. Ikke noe å klage på.

Skrevet

Jeg har også handlet der:) Så lenge du ikke skal i kontakt med dem så er det helt greit å bestille der:)

Skrevet

Også gode erfaringer derifra:)

Skrevet

Jeg skal hente pakken i morgen. Bor heldigvis ikke langt unna:)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Gode erfaringer her også :)

Skrevet

Jeg har bestilt bilstol derfra. Kjempegod service, og jeg fikk mail på norsk tilbake. De hadde en norsk dame som jobbet der.

Skrevet

Jeg har bestilt bilstol derfra. Kjempegod service, og jeg fikk mail på norsk tilbake. De hadde en norsk dame som jobbet der.

ååå, sorry jeg så feil. Det er den tyske siden jeg har handlet fra :-) Heter det samme ca, men med de bak.

Skrevet

Vi handler titt og ofte der:) Veldig fornøyd, også med vegg merkene! En gang jeg bestile en vare de ikke hadde på lager, kom de faktisk på døra å leverte i egen persom, når varen endelig kom..:-) Vi bor i ålesund da, en liten halvtime fra lageret:)

Skrevet

Jeg har handlet der to ganger og det har ikke vært noe problem med leveringen. Det eneste problemet har vært at det ene settet med klistremerker sitter veldig dårlig på veggen, det andre har ikke løsnet i det hele tatt. Lik vegg og veggmerker av samme merke, så vi har nok antagelig bare vært veldig uheldige med det ene settet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...