Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=627&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=0&soktekst=&pid=2440&x=D%E5psgaver/Prinsessen-p%E5-erten---dukke-
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Hvis man først skal gi leker til dåpen var den OK.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg synes ikke det var så fin gave. Veldig mye penger for en spinkel leke. Barnet kan ikke leke med den før det er blitt så gammelt at det ikke er gøy lenger...
soleia Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 trur kanskje mor set større pris på at den tek seg fint ut på hylla enn leikeverdien er for barnet.
Mandalas Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Den var sykt dyr! Veldig søt og fin, og jeg hadde nok satt pris på gaven, men fy fader så dyr.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Den er veldig fin, men det er ikke noe jeg hadde ønsket meg til datteren min. For den prisen får man jo kjøpt tråbil, dukkevogn, tresykkel osv på Riktige leker. Vi fikk en sånn Brio komfyr, den ble vi veldig glad for. Nå er hun 1 år og det er den absolutte favorittleken. Som sagt, den er veldig fin, men hva skal man med den? Hun kan jo ikke leke med den før om veldig lenge, og den er jo ikke veldig spennende heller.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Ikke pen, dyr, og det er flere år til ungen evt. kan leke med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå