Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hele dama irriterer meg og jeg merker at jeg som er blid og sprudlende blir mutt og stille når hun er her. Det verste er at hun jafser sånn med tyggegummien hun konstant har i kjeften, at jeg tilslutt ikke hører noe annet enn den sinnsvake tyggingen. Ellers er hun bare generelt irriterende. Hvordan takler dere andre slikt da? Regner med vi er flere som ikke klarer å la være å irritere seg over svigermor.
Flate pupper Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Hehe... Velkommen i klubben. Hva med å tilbringe mindre tid sammen med henne? Jeg er nesten aldri sammen med svigermor selv om de bor bare noen minutter unna og stortrives med det. Det er ungene som stort sett er sammen med dem. Forøvrig, et lite tips på veien: eldre folk bør ikke tygge så innmari mye tyggis, de har dårligere tenner og kan miste dem, eller deler av dem, midt i slafsingen!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Her kunne jeg godt ha skrevet noe, men innlegget var litt intetsigende... Har du ikke noe annet å klage over??? Da bør du søren meg være fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Hvis det ikke er flere ting som ligger bak denne klaginga på svigermor så syns jeg virkelig ikke synd på deg. Herlighet, enkelte folk har svigermonstre, litt tyggis kan du vel tåle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå