Gå til innhold

Sjalu mann og smilefjes i sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kan være ganske sjalu og mistenksom uten at det er noen verdens grunn til det. Jeg er 100% trofast og sier det ofte. Nå har det seg slik at mannen "kom til å se" smser som jeg har utvekslet med min sjef. Disse handlet om spørsmål knyttet til jobben, men inneholdt ett til to smilefjes pr melding. Jeg har ikke tenkt på det som upassende da innholdet var jobbrelatert. Mannen min mener at det er fullstendig upassende av sjefen min å sende smilefjes til meg. Sjefen er en hyggelig og omgjengelig fyr, familiefar, og gjør ikke dette mer med meg enn noen andre. Det er jeg sikker på.

Jeg blir ultraprovosert på mannen min for at han blir så sint for dette. Angrer på at jeg ikke bare hadde slettet meldingene. Mannen min på sin side har ikke problemer med å ta bilder av damer på nachspill eller la være å gi lyd fra seg hele natten om han er på fest. En gang kom han ikke hjem en gang. Han har også mottatt en ganske personlig sms (med smilefjes) fra en kunde på jobben. Dette er noe jeg har innfunnet meg med og gått videre når han gir forklaringer. Det irriterer meg derfor nå at dette skal bli så utrolig big deal.

Det virker jo som om at vi er et par på 17 år, ikke nærmere 40:-/ Hva kan jeg si? Jeg har sagt at jeg ikke har tenkt over det (hadde vi hatt et forhold hadde jeg ikke spart på meldinger på mobilen..) Mannen er og blir sur og sint pga dette. Jeg spør han også om hva han mener smilefjes betyr. Han kan sende det til eksdama f.eks når det gjelder beskjeder med sitt særkulls. Ikke at jeg kikker på telefonen hans, men jeg vet det.

Hjelp! Jeg tror jeg blir sprø. Aller helst ville jeg ha vært manneløs. Gud så deilig det hadde vært..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Sender smilefjes til både sjefen og kollegaer om det er naturlig.

Nå er sjefen min en kvinne da, men hadde ikke kosta meg en kalori å sende smilefjes til en mannlig sjef, heller.

Høres ut som mannen din er en smule bissarr.

Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste som ble dritsjalu og mente jeg var utro siden jeg sendte meldinger med smilefjes i til en felles kompis av oss.... Men dette var på ungdomsskolen da...

Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste som ble dritsjalu og mente jeg var utro siden jeg sendte meldinger med smilefjes i til en felles kompis av oss.... Men dette var på ungdomsskolen da...

Haha :D

Skrevet

Gudbedre, så slitsomt. Jeg jobber omtrent bare med menn, og anser flere av dem som gode venner også. Kan legge ved både smilefjes og andre hyggelige kommentarer i mailer og meldinger jeg da, og jeg hadde blitt rimelig svett av noe sånt som dette.

Det jeg stusser på, er jo det at han gjør "verre" ting selv. Og når noen er så sjalu for småtterier, så er det ofte slik.

Eksen min var feks sykelig sjalu, og trodde jeg lå med alle jeg smilte til. Innbilte seg at jeg hadde meg med husverten der jeg bodde og greier. Så viste det seg da, at han hadde profiler på diverse datenettsider og sexsider, og hadde seg med en haug med folk på si.

På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Jeg hadde lurt på hva mer han typen din driver med som du ikke vet om, siden han er så redd for hva du finner på.

Skrevet

Gudbedre, så slitsomt. Jeg jobber omtrent bare med menn, og anser flere av dem som gode venner også. Kan legge ved både smilefjes og andre hyggelige kommentarer i mailer og meldinger jeg da, og jeg hadde blitt rimelig svett av noe sånt som dette.

Det jeg stusser på, er jo det at han gjør "verre" ting selv. Og når noen er så sjalu for småtterier, så er det ofte slik.

Eksen min var feks sykelig sjalu, og trodde jeg lå med alle jeg smilte til. Innbilte seg at jeg hadde meg med husverten der jeg bodde og greier. Så viste det seg da, at han hadde profiler på diverse datenettsider og sexsider, og hadde seg med en haug med folk på si.

På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Jeg hadde lurt på hva mer han typen din driver med som du ikke vet om, siden han er så redd for hva du finner på.

HI her.

Ja, det er det jeg sier også! Han bagatalliserer ting som jeg evt kan reagere på. Det er jo også slik at mistillit avler mistillit. Han er ikke noe særlig å samle på, men nå har jeg barn med han og jeg klarer ikke tanken på at jeg kanskje bare får vært med henne 50% av tiden. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...