Ikkesåallerværst Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Det finnes et sjal som er mindre og nettere enn mobywrab, hva heter det? Og er det veldig begernset mtp vekt på barnet? Moby wrapen er så varm for meg og babyen. Og hva velger jeg av bæretøy, altså å dekke ti utenpå (i dette tilfellet mei tai) nå i sommerhalvåret. Noen dager er det jo ganske surt, eller det regner, og jakkene mine når ikke rundt. Jeg har sett på MaM, men der finner jeg bare vinterutgaven og det blir for varmt. Jeg så også på Ergobaby regntrekk, som så veldig bra ut, men passer dette til mei tai? Og er det noe bra? Og når kan babyene sitte med bena ut til siden? Foreløpig sitter mini i froskestilling. Eldste var så stiv i hoftene, men mini virker ikke like stiv.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg fant mønster til bæreomslag på tettinntil.no hvis du kan tenke deg å sy selv. Det var veldig enkelt, sydd på en kveld, og passer til både sjal / mei tai / sele. Da er det jo lett å lage en tynn sommerutgave og en tykk vinterutgave om du vil. Og du kan kle deg selv som du vil, ikke tilpasse dine klær til bæring:-)
Hybelkanina Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg brukte Close Babycarrier til min, masse bæring midt på sommeren og den er ikke så stor og varm. Jeg liker også at den er figursydd slik at man slipper å kløne med sånne 5 meters lengder, bare å tre den på seg. Tror den holder opp til 15 kg og har fem ulike muligheter av bærestillinger.
Iselilja Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg brukte Close Babycarrier til min, masse bæring midt på sommeren og den er ikke så stor og varm. Jeg liker også at den er figursydd slik at man slipper å kløne med sånne 5 meters lengder, bare å tre den på seg. Tror den holder opp til 15 kg og har fem ulike muligheter av bærestillinger. Så godt å høre at du liker den! Jeg har også tenkt å kjøpe en slik til nestemann. Termin om to uker, så får kjappe meg litt Prøvde en på Den kule mage, og syntes den virket helt super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå