Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Eg overtok ei 3 år gammel sterilisert hokatt i desember, og eg er i uke 38. Hun er ulik andre katter eg har oppvokst opp med. Hun er opptatt av mine brukte truser, finner hun ei eg har tatt av meg før eg går i dusjen, begynner hun å gnikke seg mot den - leeenge. Eg vet celler fra livet inni meg kommer i trusen - men hva er denne katta driver på med? Det virker som hun kjem i slags rus, for hun forsvinner langt under stellerbordet og gnikker seg/ruller seg med dette brukte plagget... Noen som vet hva som skjer?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Aner ikke, men mulig det er på tide å mentalundersøke den gærne katta.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Hehehe Passet hunden til min bror, hvis ikkje ein ryddet vekk brukte trusen før vi damer forlot badet ble den trusa ødelagt av bitting - men aldri opplevd katter vert opptatt av damene sitt undertøy.
Magia Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Katter liker jo fiskelukt, så mulig du bør bytte litt oftere! Heheh
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Da var ikkje hjelpi og sei at du er i løpetid :
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 hehehe, kanskje den er som babyen, liker å kjenne morens lukt, gir dem trygghet? Men trusene og den lukten var jo litt spesiell da hahahaha
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 "Sussi" blir fort hetende "Pussyperv" med en slik oppførsel:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Har også hatt en katt som elsket skittent undertøy! Var ikke noe stort problem, bare å legge skittentøyet utilgjengelig for pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå