Gå til innhold

bilseter til mallorca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg skal til mallorca for første gang med barn.. lurer på om det er vanlig å ta med bilseter til buss turen til og fra flyplassen? er jo som regel bare 2 punkt sele på sånne busser...

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn som mange av de sjoførene der nede kjører så hadde jeg tatt sjansen på å ikke ta med bilsetet hvertfall.

Skrevet

Nei, det er nok ikke så vanlig. Vi hadde ikke med sete da vi var der. Mye styr å dra det med på flyet også. Hvis du bekymrer deg for å ta buss med barn uten sete så kan dere jo leie bil med sete. Masse utleiefirmaer der og trafikken er heller ikke så ille så det går fint å leie bil der.

Skrevet

Lei gjerne bil, vi kjørte buss fra flyplassen og holdt oss på hotellet hele uka. Bussjåføren kjørte pent og vi var aldri nervøse. De har skuldersele (3-punkts?) på alle bussene. Hadde med 2-åring og 7-åring og hadde ikke bruk for sete.

Skrevet

Nei, guri, det hadde jeg aldri orket!

Da vi var i Tyrkia brukte vi et firma som kjører minibusser og har barneseter (forovervendt). Jeg vil ikke kjøre selv, og for oss var det ypperlig, ikke spesielt dyrt heller. Kanskje de har noe lignende på Mallorca også? Bare google og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...