Gå til innhold

Flere med stor mage ellerede?


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Er 14 uker nå, men magen ser ut som at den er 5 mnd... he,he...

Hadde jeg ikke vist bedre, hadde jeg vært sikker på at det var 2 stk der. Men har vært på flere Ul allerede, så vet at det kun er 1. Dette er barn nr. 2.

Flere som har fått skikkelig mage ellerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns at magen er stor jeg også og dette er min første. Er også 14 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at den har blitt stor, er i uke 12. Jeg klarer å skjule den ennå (tror jeg da). Bare en som har spurt om jeg er gravid, men det var et barn... Barn sier jo det de tenker, så kanskje det synes alikevel, men ingen tør spørre i frykt for at jeg kun har blitt tjukk:) går og holder inn magen, litt ubevisst, for hvis jeg slipper alt ut ser jeg tjukk ut..

Er forresten nr tre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev noe om dette på 1.trim forum for noen dager siden. Jeg er 12 uker, og shortsen jeg brukte til jeg var 7 mnd på vei sist er for trang nå! Og jeg har ikke lagt på meg i mellomtida, starter denne graviditeten 10-15 kg lettere enn forrige! Har slutta å prøve å skjule det nå, var på ul for litt over ei uke siden og etter ble vi enige om å bare fortelle det :) Lettere å kle på seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er andregangsgravid og magen har definitivt kommet fortere denne gangen. Er 15 uker i morra. Kan bare bruke de romslige buksene mine. Olabukser ga jeg opp for flere uker siden. Har litt mage fra før, men kjenner veldig godt at livmora er godt over skambenet og på vei utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det er flere.. he,he.. Er jo ok å få mage tidlig, bare litt redd for å bli sinnsykt stor.. he,he.. Jeg kan ikke bruke noen vanlige bukser lengre, bare mammabukser. Folk ser lett at jeg er gravid nå, er en stram rund kule... så ser ikke bare tykk ut, men gravis ut (iallefall hvis jeg bruker trange klær).

Lykke til med magene deres - vi får vel egentlig bare nyte dem. Dette blir mitt siste barn så har bestemt meg for å kose meg med magen .... iallefall så fort kvalmen blir borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid for 3. gang, og er i uke 12 nå. Jeg har faktisk flatere mage nå enn når jeg var 6 uker på vei, har gått ned nærmere 7 kg pga kvalme... Tipper magen blåser seg opp i full fart når kvalmen gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2 og fikk svær mage allerede i 6-7 uke ca. Var kjempevanskelig å skjule. Men så tidlig er man mest oppblåst.

Den virket mindre rundt 10 uker ca, men nå eser den virkelig ut.

 

Spesielt på ettermiddagen. Må ty til hårstrikktrikset i knappen allerede.

Nå skal det jo sies at jeg har 5 kilo mer enn når jeg ble gravid forrige gang. og jeg inbiller meg at 4 av de ligger rundt magen så det hjelper jo ikke akkurat.

Nå er jeg ENDELIG passert 12 uker så da kan alle vite og jeg slipper å stresse så med å kle meg.

Alt passer fortsatt(såvidt) men problemet har vært at det syntes så godt.

 

Gleder meg til magen blir litt større så det ikke er noen tvil liksom

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 uker og har fått mange spørsmål om jeg er gravid. Vises veldig godt, er min første :) Jeg var på ultralyd i uke 8 og vet at det bare er en, som noen av dere sier. Jeg trodde faktisk det var to inni der! hihi :) Synes det er heeeelt greit at magen vokser :D Og om noen lurer på om jeg er gravid så kan de jo bare spørre :) er ikke alle som får ærlig svar helt ennå siden jeg vil vente med å fortelle det til vi vet kjønnet :) Lykke til alle sammen! Er bare 6 mnd igjen til desember damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Magen har poppet frem her også, har syntes noen uker men nå har den virkelig skutt fart rett fremover og ut :P Jeg er 16+4 idag med andremann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart 17 uker. Jeg har vær mye oppblåst og har hatt synlig mage siden uke 12..

 

Dette er min første,og siden jeg har litt strekkmerker igjen etter å ha vært veldig overvektig, smører jeg jevnlig nå, for å ikke se ut som et trekkspill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passert 16 uker og føler meg smålubben, magen viser men skjuler den lett enda heldigvis;)

Hva smører du med for å unngå strekkmerker? Det burde vel jeg begynt med også, for jeg vil heller ikke bli seende ut som et trekkspill;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en aloevera krem som er litt feit. Den trekker kjapt inni huden,smører hver kveld og etter hver dusj.

Har hørt at mange smører med babyolje også. Jeg syns dette fungerer godt hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kremen jeg bruker er eco krem LIB eller noe. aloevera krem fra sparkjøp;) Smør puppene også,det hjelper litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...