Gå til innhold

Blir aldri fornøyd jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest Dotto
Skrevet

For noen mnd siden, så drev jeg å las til eksamen, flere timer om dagen, og jeg tok meg selv i å sitte å tygge på pennen og dagdrømme om hvordan jeg skulle kose meg i sommerdagene nå når jeg endelig var ferdig..

Men, når jeg nå går hjemme og har sommerferie, så er jeg ikke fornøyd. Jeg går bare å kjeder meg, og egentlig er ganske misfornøyd med dagen. Jeg skjemmes nesten, for det var akkurat desse dagene her jeg drømte om når jeg leste på eksamen... Så, jeg har 3 spørsmål.. Hvorfor er jeg ikke fornøyd? Hva kan jeg gjøre for å bli fornøyd? Tips til hva jeg kan finne på nå om dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har ikke svar på det du spør om, men jeg har det akkurat som deg! Ferdig med eksamen, men når jeg først kan legge beina på bordet om dagene, så kjeder jeg meg. Skal snart begynne i jobb, og da savner jeg sikkert disse dagene igjen :P Vi får vel bare prøve å nyte det :)

Skrevet

Jeg hadde det akkurat likt, det er fordi alt har dreid seg om skole den siste tiden, og nå er det plutselig frihet og ingenting man er bundet til, jeg synes hele situasjonen ble rar, men etter en liten stund klarte jeg å nyte dagene:) du må bare roe ned så kommer det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...