Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg begynte å tenke på hvordan best rengjøre den, og tenkte at oppvaskmaskinen må være beste stedet. Vasker dere den da med kjøkkenting, eller alene?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Har aldri tenkt tanken på å vaske hårbørsten i oppvaskmaskinen. Hørte om noen som vasket dobørsten der også. Jeg blir lettere kvalm av begge deler..
TPK Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Æsj, nei! Vasker den med Zalo eller sjampo i vasken, for hånd. Har en sånn med gummiknotter fra BodyShop. Endret 6. juni 2012 av GGI
Musemorbr / Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg bruker tangle teezer og den trenger egentlig bare å skylles litt av og til. Ville nok aldri hatt børste i oppvaskmaskinen uansett.
Bzzz!Jente-12 Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Har brukt oppvaskebørsten i oppvaskemaskinen, men hårbørsten går vel fint ann å vaske med zalo el shampoo, og helle kokende vann fra tekokeren som skyllevann...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Æsj nei, jeg vasker den med zalo, det gjør jeg med alle samper og sminkebørster også, det er desinfiserende holder i massevis!
anonym91 Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 æsj..skyller den eller kjøper ny.. ekkelt og ha sammen med kjøkkentinga hvertfall
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Hæ? Er jeg den eneste som ikke vasker hårbørsten?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Hæ? Er jeg den eneste som ikke vasker hårbørsten? *rekker forsiktig og sakte opp hånden* Me too...
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Vaske hårbørsten? Har vel aldri skjedd... Sminkekoster derimot, de vasker jeg med sminkefjerner
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vasker ikke hårbørsten, men kjøper ny. Dra ut hårene, det gjør jeg minst hver gang jeg grer håret etter en dusj. I oppvaskmaskinen? Det er det rareste forslaget jeg har hørt på lenge og det hadde jeg aaaldri gjort!
cheni Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Her må det enten kjøpes ny ofte, eller vaskes. Bruker vanligvis zalo, men vet at min mormor var veldig glad i salmiakk Det viktige er jo å få fjernet fett fra børsten, og selv om jeg vasker håret annen hver dag og jenta mi hver dag så må den rengjøres.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 hehe.. rekker opp hånda sjæl.. har ikke vasket hårbørsten min før.. hender jeg skyller den i vann for så å bløte håret, men ikke med den hensikt av å faktisk vaske den.. grer ikke akkurat fett hår, så har aldri falt meg inn å vaske den heller..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Det handler ikke om fett hår, men at det faktisk samler seg "hybelkaniner" i hårbørsten. Rundt hver pinne på børsten er der en ring av støv og dritt hele tiden. Jeg har ekstremt langt og tykt hår, og jeg mister mye i tillegg. Så jeg får en neve med håravfall hver gang jeg rensker børsten etter en børsting av håret. Hvor ofte skifter dere for å unngå dette, dere som ikke virkelig vasker børsten? Jeg ser ikke helt problemet med oppvasken. For det er jo ikke snakk om noe farlig på noen måte. å sammenligne med dobørsten, blir liksom helt på trynet i mitt hode. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 #13 her, nå har jeg faktisk vært å sett på min og den er ren og pen. tar av alt hår etter hver gang den blir brukt og den blir jo ikke møkkete av å brukes i nyvasket hår..
Tigerpote Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Nei, jeg vasker både hårbørste og sminkekoster for hånd med hårshampo ca 1 gang per mnd.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Har aldri vaska en hårbørste og aldri tenkt at noen gjør det i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå