Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Han bare ignorerer meg Er nok sur, sint, såret fordi jeg ikke ville mere. Prøver å ringe han hele tiden for å be han komme hit så vi kan snakke skikkelig om det, og han svarer heller ikke på mld. Best å kutte ALL kontakt?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Nei vi har ikke det! Vil bare snakke med han for å avslutte forholdet på en skikkelig måte og forklare meg, han stormet ut når jeg snakket med han om bruddet og har ikke sett han siden.. HI
Gjest uni kum Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 La han være, sende en melding og si at du vil prate med han når han er klar for det. Synes det holder jeg. Send evt en ny om 1 uke eller 2, kanskje han sletter meldingene dine fortløpende. Kom det brått på han?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Ja får gjøre det.. Vi har slitt i det siste, og jeg sa fra allerede i romjula at vi ikke fungerte så godt sammen.. Allerede da var han obs på det. Jeg har ikke vært meg selv i det siste, og har vel oppført meg avvisende mot han i det siste.. Mista alle følelsene for han fordi vi ikke passet sammen. Så om det kom overraskende på han vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Du dumpet ham. Han er sint og lei seg og vil ikke snakke med deg. Du er ovverrasket? Why? Skjønner du ikke at det er VONDT å bli dumpet, uansett hvor "pen" måte man gjør det på`?
soleia Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Her må du ta mest omsyn til hans såra følelsar, og mindre omsyn til eige behov for å forklare deg. Har sjølv blitt dumpa, og ein slik forklaringsrunde hadde berre vore ei pine trur eg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Selvfølgelig skjønner jeg at han er lei seg. Forståelig nok. Men egentlig vet jeg ikke hvordan det er, har aldri i mitt liv hatt kjærlighetssorg el. blitt dumpet, så skal ikke si jeg VET hvordan det føles. HI
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Selvfølgelig skjønner jeg at han er lei seg. Forståelig nok. Men egentlig vet jeg ikke hvordan det er, har aldri i mitt liv hatt kjærlighetssorg el. blitt dumpet, så skal ikke si jeg VET hvordan det føles. HI Heh...det sier de alle
Musemorbr / Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Min erfaring er at menn vil ha avstand og fred når de først har blitt dumpa. Er det over, så er det over, og da ønsker de ikke snakke om det. Alt snakk vil for han være at du trekker det ut, (for han uten grunn,) og liksom gnir salt i såret. Det nytter ikke at du føler trang til å forklare, for han trenger det motsatte. Det er slettes ikke sikkert du noen gang får forklart deg.
Musemorbr / Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Jeg synes du skal la han være i fred. Når du nå har prøvd å ringe han mange ganger, vet han at du vil snakke med han. Da er det ikke nødvendig å ringe mer, eller sende meldinger som forteller det han allerede vet.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Herregud jente, du dumpet han så skal du attpåtil prate om det? Hva er vitsen da? Er det slutt så er det slutt, ferdig med saken. Trenger ikke å prate mer om det og dra det lengre enn nødvendig. Idiotisk tanke.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Hadde han ønsket å få svar på ting så hadde du "skyldt" han en forklaring. Men han virker ikke interessert akkurat nå, han er nok veldig langt nede. Kan være han kontakter deg når han føler seg bedre. La han være i mellomtiden, han trenger tid til å bearbeide alt. Han kan være sint, såret, skuffet, knust osv, og da gjør det bare vondt verre å høre på en forklaring. Han tror deg sikkert ikke uansett om du hadde sagt du ikke ønsket å såre han osv osv.. Det hjelper liksom ikke å høre at man er et flott menneske, "jeg ér glad i deg, men..", det hjelper ikke å høre om alle sine gode kvaliteter om de ikke er bra nok for den andre uansett.. Jeg har nettopp blitt dumpet, og for min del er det ikke nevneverdig interessant å høre hva han har å si for seg selv. For meg er det over, det blir aldri oss igjen, jeg er knust og føler meg helt på bunn. Noe mer trenger jeg ikke vite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå