Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 når minstemann kommer om noen uker trenger vi en trille som kan brukes til 2-åringen de gangene hun også vil/bør sitte i vogna (og vi er alle på tur..) Noen tips til en god trille som: - har ett 'håndtak', ikke to.. slik at det ikke er helt håpløst å trille vogna med en hånd.. (hvis dere skjønner) - full liggestilling (i hvert fall mer eller mindre) - ikke tar kjempestor plass når den legges sammen Hvis den ikke koster flesk så gjør det selvfølgelig heller ingenting..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har aldri sett en trille med bare et håndtak jeg. Ville det ikke være bedre med søskensete eller ståbrett til vogna til minste?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Emmaljunga scooter. Ikke full liggestilling, men er en super vogn. Vi kjøpte den da største var 5 mnd gammel da vi reiste til syden. Lett og trille, tar ikke alt for stor plass og du kan evt feste søskenbrett bakpå Koster vel rundt 3.000 kr, men vi synes det var verdt hver ei krone!
*Yuna* Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Bugaboo bee eller quinny zapp. Ikke så billige da.
Gjest yrild Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ville kjøpt en brukt Phil and teds når barna er så tette i alder. Det kommer du ikke til å angre på :-) Ellers så er MacLaren den beste trilla ever! Den har to håndtak, men du kan fint trille med en hånd og den har full liggestilling. Den er dyr, men det synes jeg den er verdt!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Vi har Carena Easy. Ikke verdens beste å trille, men fungerer godt til byturer, dager i dyreparken o.l. 21 mnd mellom mine og vi har aldri hatt behov for søskenvogn, men har brukt denne trillen når vi har vært på lengre turer, dagsturer og ferie. http://www.barnashus...nufacturer_id=5
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Har en Quinny Freestyle til min 2-åring og er veldig godt fornøyd. Den er god å trille, har full liggestilling og er ei god vogn. Kjøpte den brukt så den kosta ikke skjorta heller
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Vi har denne, brio spin, og er kjempefornøyd. Hvile/liggestilling på 104 cm, så den ha god plass! Finnes også uten svingehjul, da heter den Brio race. http://www.brio.no/To_Go_Stroller/Pushchairs/Spin.aspx http://www.brio.no/To_Go_Stroller/Pushchairs/Race.aspx
Gulosten™ Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Scooter Ganske flat i ryggen, men ungene sover godt allikevel. Litt større hjul som ikke setter seg fast i alskens rask, ikke lufthjul. Eneste negative er vel at den er litt merkelig å legge sammen, men det går fort å finne ut av.
*Yuna* Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Jeg syns carena easy vognen var grusom og trille. Du burde prøve med barnet oppi før du bestemmer deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå