Gå til innhold

Hva med kun "Emilian"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint, men her inne er det jo ingen som liker det :P

Skrevet

Jeg liker det også :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hva er galt med Emil?

Skrevet

Liker ikke! Liker generelt ikke de moderne guttenavna som stort sett bare inneholder vokaler: Emilian, Liam, Noah, Theo, Leander, Nathaniel etc.

 

Men folk har forskjellig smak. Sikkert mange som ikke liker navnene på mine barn også...

Skrevet

Liker ikke! Liker generelt ikke de moderne guttenavna som stort sett bare inneholder vokaler: Emilian, Liam, Noah, Theo, Leander, Nathaniel etc.

 

Men folk har forskjellig smak. Sikkert mange som ikke liker navnene på mine barn også...

 

Er ikke akkurat flere vokaler enn konsonanter i de navna du nevner da ;) Navnene er heller ikke nye/moderne, men de fleste har vel fått seg en oppsving nå ja.

Skrevet

Jeg liker Emilian. :)

 

Men nesten så jeg ikke tørr si det her inne. Er akkurat som om man har gjort noe kriminelt da. Og de som ikke liker det, skal gjøre hva de kan for at ingen skal kalle ungen sin noe sånt eller hakke ned på det noe voldsomt. Få deg til å ombestemme seg liksom.

Skrevet

Fint, på en italiensk homse.

Skrevet

Et motenavn som jeg har hørt litt for mange ganger. Dessuten synes jeg det er høres veldig konstruert ut, selv om det er brukt i utlandet mye lenger enn i Norge og derfor sikkert har en historie. Personlig ville jeg valgt noe annet, (siden du spør etter andres meninger).

Skrevet

Siden du spør: Jeg liker ikke Emilian fordi det virker litt i overkant feminint på en gutt og fordi jeg synes det er litt konstruert. En liten spansk gutt, kanskje... Til en norsk gutt ville jeg heller gått for bare Emil.

Skrevet

Et motenavn som jeg har hørt litt for mange ganger. Dessuten synes jeg det er høres veldig konstruert ut, selv om det er brukt i utlandet mye lenger enn i Norge og derfor sikkert har en historie. Personlig ville jeg valgt noe annet, (siden du spør etter andres meninger).

 

 

 

Første gang jeg hørte det er for en del år siden, som mellomnavn på en eldre, norsk professor (Johan Emilian, bare å google det).

Skrevet

Synes det er et nydelig navn!

Her inne er det helt krise om man ikke heter Erik, Sindre og Einar! ( og mange fler selvølgelig)

Skrevet

Jeg syns Emilian er nydelig!! Gå for det!:)

Skrevet

Jeg kjenner en søt, liten Emilian! Gå for det, du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...