Lettie Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg synes det er kjempefint, men her inne er det jo ingen som liker det
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Liker ikke! Liker generelt ikke de moderne guttenavna som stort sett bare inneholder vokaler: Emilian, Liam, Noah, Theo, Leander, Nathaniel etc. Men folk har forskjellig smak. Sikkert mange som ikke liker navnene på mine barn også...
Lettie Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Liker ikke! Liker generelt ikke de moderne guttenavna som stort sett bare inneholder vokaler: Emilian, Liam, Noah, Theo, Leander, Nathaniel etc. Men folk har forskjellig smak. Sikkert mange som ikke liker navnene på mine barn også... Er ikke akkurat flere vokaler enn konsonanter i de navna du nevner da Navnene er heller ikke nye/moderne, men de fleste har vel fått seg en oppsving nå ja.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Jeg liker Emilian. Men nesten så jeg ikke tørr si det her inne. Er akkurat som om man har gjort noe kriminelt da. Og de som ikke liker det, skal gjøre hva de kan for at ingen skal kalle ungen sin noe sånt eller hakke ned på det noe voldsomt. Få deg til å ombestemme seg liksom.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Et motenavn som jeg har hørt litt for mange ganger. Dessuten synes jeg det er høres veldig konstruert ut, selv om det er brukt i utlandet mye lenger enn i Norge og derfor sikkert har en historie. Personlig ville jeg valgt noe annet, (siden du spør etter andres meninger).
alvemamma Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Siden du spør: Jeg liker ikke Emilian fordi det virker litt i overkant feminint på en gutt og fordi jeg synes det er litt konstruert. En liten spansk gutt, kanskje... Til en norsk gutt ville jeg heller gått for bare Emil.
Lettie Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Et motenavn som jeg har hørt litt for mange ganger. Dessuten synes jeg det er høres veldig konstruert ut, selv om det er brukt i utlandet mye lenger enn i Norge og derfor sikkert har en historie. Personlig ville jeg valgt noe annet, (siden du spør etter andres meninger). Første gang jeg hørte det er for en del år siden, som mellomnavn på en eldre, norsk professor (Johan Emilian, bare å google det).
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Synes det er et nydelig navn! Her inne er det helt krise om man ikke heter Erik, Sindre og Einar! ( og mange fler selvølgelig)
Hannasbananas Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Jeg kjenner en søt, liten Emilian! Gå for det, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå