Gå til innhold

Haster! Sommerfest. Tips til superenkel mat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksne: Spekeskinke (ferdig delt) og potetsalat

Barn: ?

Det skal ikke grilles.

Help :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke barn spise spekemat? Ville også hatt noen flere salater, en grønn salat og kanskje en pastasalat med tomater, mozarella og basilikum? Og fransk brød og godt smør.

Skrevet

Barna kan få wraps med ost, (kokt) skinke, salat og agurk? Bruk tortillas eller lefser, rull i vei og del i to.

Skrevet

De liker verken spekemat eller potetsalat. Har fått mulighet til å delta i siste liten, så det som skal spises må kjøpes ferdig :)

Rekker ikke lage :(

Skrevet

Barn liker spekemat, ha litt salami sammen med skinken så faller det garantert i smak også hos de minste!

Skrevet

Barna kan få wraps med ost, (kokt) skinke, salat og agurk? Bruk tortillas eller lefser, rull i vei og del i to.

Hørtes lurt ut :) Takk

Skrevet

Hvis du har tid til å bake: Pizzamuffins eller pizzasnurrer.

Skrevet

Dere skal vel ha brød, rundstykker el l? Bare kjøp litt barnevennlig pålegg og lag et påleggsfat for barna også...

Og jeg støtter ideen om en grønn salat + en tomat og mozzarella salat.

Sleng sammen en eggerøre også, det liker barna, og det er også godt sammen med spekemat!

Skrevet

Kake?

Kommer an på hvilken sommerfest det er.

Skrevet

Reker og loff med tilbehør :)

Skrevet

Barn spiser også spekemat. Her er regelen at de spiser det som står på bordet, hvis ikke får de gå sultne. Lager aldri noe ekstra til barna.

Er bare å tilpasse spekematen med litt salami, vossafår, eggerøre, melon, loff og flatbrød. Alle barn spiser dette.

Skrevet

Hi skriver at barna ikke liker spekemat, likevel kommer mange svar om at barn liker spekemat?

Jeg hadde blitt veldig skuffa om jeg fikk pølser på en sommerfest. Når det er noe spesielt syns jeg det burde være en selvfølge å gi både barn og voksne mat de kan kose seg med og nyte! :)

Skrevet

Wraps er et godt tips. Kan fylles med hva som helst, nesten. Og pizzamuffins høres godt ut!

Skrevet

Det skal ikke grilles.

Wraps med skinke, salat, mais, cherrytomater, rømmedressing og m.m i. Superdigg :))

Skrevet

Det skal ikke grilles.

Wraps med skinke, salat, mais, cherrytomater, rømmedressing og m.m i. Superdigg :))

Skrevet

Takk for svar. Det ble wraps. Lagde med salami, gulostskive og agurkstrimler i den ene og med skinke, philadelphiaost m/ hvitløk og salat i den andre. Suksess. Alt ble borte.

HI

Mine barn er ikke glad i spekeskinke, måtte bare sørge for å ta med noe som barna mine også ville spise. Vil da ikke at de skal gå sulte og utilfredse på en sommerfest.

Skrevet

Var du på sommerfest på åsheim?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...