Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Voksne: Spekeskinke (ferdig delt) og potetsalat Barn: ? Det skal ikke grilles. Help
ScaryMama Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Kan ikke barn spise spekemat? Ville også hatt noen flere salater, en grønn salat og kanskje en pastasalat med tomater, mozarella og basilikum? Og fransk brød og godt smør.
moyomoyo Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Barna kan få wraps med ost, (kokt) skinke, salat og agurk? Bruk tortillas eller lefser, rull i vei og del i to.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 De liker verken spekemat eller potetsalat. Har fått mulighet til å delta i siste liten, så det som skal spises må kjøpes ferdig Rekker ikke lage
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Barn liker spekemat, ha litt salami sammen med skinken så faller det garantert i smak også hos de minste!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Barna kan få wraps med ost, (kokt) skinke, salat og agurk? Bruk tortillas eller lefser, rull i vei og del i to. Hørtes lurt ut Takk
Himmel og hav Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Hvis du har tid til å bake: Pizzamuffins eller pizzasnurrer.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Dere skal vel ha brød, rundstykker el l? Bare kjøp litt barnevennlig pålegg og lag et påleggsfat for barna også... Og jeg støtter ideen om en grønn salat + en tomat og mozzarella salat. Sleng sammen en eggerøre også, det liker barna, og det er også godt sammen med spekemat!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Kake? Kommer an på hvilken sommerfest det er.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Barn spiser også spekemat. Her er regelen at de spiser det som står på bordet, hvis ikke får de gå sultne. Lager aldri noe ekstra til barna. Er bare å tilpasse spekematen med litt salami, vossafår, eggerøre, melon, loff og flatbrød. Alle barn spiser dette.
Mandalas Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Hi skriver at barna ikke liker spekemat, likevel kommer mange svar om at barn liker spekemat? Jeg hadde blitt veldig skuffa om jeg fikk pølser på en sommerfest. Når det er noe spesielt syns jeg det burde være en selvfølge å gi både barn og voksne mat de kan kose seg med og nyte!
kamik Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Wraps er et godt tips. Kan fylles med hva som helst, nesten. Og pizzamuffins høres godt ut!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #15 Skrevet 6. juni 2012 Voksne: Spekeskinke (ferdig delt) og potetsalat Barn: ? Det skal ikke grilles. Help Wraps med skinke, salat, mais, cherrytomater, rømmedressing og m.m i. Superdigg )
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Voksne: Spekeskinke (ferdig delt) og potetsalat Barn: ? Det skal ikke grilles. Help Wraps med skinke, salat, mais, cherrytomater, rømmedressing og m.m i. Superdigg )
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Takk for svar. Det ble wraps. Lagde med salami, gulostskive og agurkstrimler i den ene og med skinke, philadelphiaost m/ hvitløk og salat i den andre. Suksess. Alt ble borte. HI Mine barn er ikke glad i spekeskinke, måtte bare sørge for å ta med noe som barna mine også ville spise. Vil da ikke at de skal gå sulte og utilfredse på en sommerfest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå