L-8 Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har lyst til å gjøre noe fint for mammaen min, for hun er verdens beste! Men så klarer jeg ikke helt å komme frem til hva i alle dager jeg all finne på. Hun har masse penger og jeg lite, så å kjøpe en dyr gave ville både være meningsløst og umulig. Har mer lyst til å gjøre en gest for å vise at jeg setter så umåtelig stor pris på henne, støtte, hjelp, vennskap etc... Noen som har noen forslag?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Invitere henne på middag med vin, god mat og dessert. Mødre, og fedre, setter ofte stor pris på tid, god tid, med barna sine Lage en bok med bilder av dere, skrive inn små historier og hva du setter pris på. Strikke noe til henne? Lage en velværekurv?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 ta henne med på spa kun dere 2 Eller som hun over sier, inviter henne på middag.
L-8 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2012 Hmmja, kanskje sånn bok kunne vært noe! Nå lager jeg middag til mor og far både titt og ofte, så det blir liksom ikke noe spesielt, og spa km jeg bare glemme å ha penger til, ellers hadde jo det vært deilig ;-) Aldri vært på spa jeg forøvrig... Noen fler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå