Gå til innhold

super kvalm, tips??


prøver og prøver-GRAVID

Anbefalte innlegg

hei jenter:) håper d går bra md alle her inne på januar :) glede mg max t å endeli få vårt lille mirakel :) tidligere har eg klaga på at eg isje har sympt. nesten mn nå e eg så kvalm at eg føle d ligg i halsen på mg konstant... tips mottas??? ska jaffal aldri klage på d ijenn :P md tanke på at me har prøvd så lenge så tar eg imot alle sympt så klart å håpe virkeli denne spiren blir værende i magen t januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste råd er og spise lite og ofte. Tenker litt på hva jeg spiser. At det smaker greit på returen. Noe river mer i halsen en andre ting og da har du følelsen av og ha spye i halsen lengre. Ellers kan jeg trøste deg med at min lege sa at kvalme er et bra tegn. Skjelden det går galt når en er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spise lite og ofte ja... :) problemet mitt e litt d og at eg har isje lyst på någe og får derfor isje i mg någe, drikke vann å ete litt ritz kjeks :) mn sko gjerna fått i mg mer.. mn har liksom isje lyst på någe :/

ja de seie kvalme e bra så då håpe eg dette går bra :) e kje mer enn 6+3 idag :) mn hcg nivå mitt va 6151 for 1 veka si så e nok en go del høgere nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superkvalm jeg også, her hjelper det fint ltie med lite og ofte måltider.

 

Jeg har funnet ut det beste er å la vær og spise :P Men det går ikke det heller :P

Jeg vet ikke, jeg fant en trøst i den nye drikken fra tine? den heter noisy. Med appelsin. Den har hjulpet meg litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har prøvd den noisy md eple mn føle kje d hjelpe så masse helle... har ete litt ritz kjeks nå som sagt å føle d hjelpe litt mn tørr nesten kje å reise mg el någe for e så redd d ska gå galt... mn satse på d går øve når eg går øve i 2 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah den noisy har hjulpet meg på di dagene jeg har vært nødt og holde det skjult for venner og slikt. traske nede i byen kvalm og forferdelig..

 

Jeg har enda ikke kasta opp, men jeg har en sperre i lukkemuskelen så jeg kaster liksom aldri opp, ikke npr jeg har omgangssyken heller.

Da får jeg det i form av feber og kvalme.. håper kvalmen gir seg om 2-3 uker her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd og ikke spise også. Da blir jeg bare enda mere kvalm forde at jeg er sulten. Ikke godt med mat men tvinger i meg litt. litt lettere og bare spise litt ofte enn og spise mye når du er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk resept på Afipran av legen jeg hadde med nr 1... Det hjalp meg masse.

 

Samme fikk jeg nå med nr 2.. Har ikke mulighet og slappe av og sove når jeg vil når har ei på 2år i hus og jobber skift.

 

Ellers prøver jeg og få i meg frukt/grønt når jeg kjenner kvalmen og uggenheten kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...