Bee&Alie Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Trondheim-Oslo på søndag... flere som mener det ikke er bra. Men på Norwegian er grensen 36 uker og 38 uker om det er under 4 timer tror jeg. Kan noen dette? Er det fy fy?
It's all about me Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Så lenge du er pigg og ingenting tyder på at ting starter med det første skal det ikke være noe problem. Selv fløy jeg fra USA i uke 33, var ikke noe problem det.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Grensene som flyselskapet setter er basert på hvor mye som kan hende i løpet av flyturen. Forhold deg til reglene og vurder selv hvordan det føles å skulle fly så sent i svangerskapet. Jeg ville ikke gjort det, men så er alle mine født litt før termin.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Så vidt jeg vet er det en viss fare for blodpropp når du flyr så sent i svangerskapet, men ellers dreier det seg så vidt jeg vet bare om at flyselskapene nødig vil ha fødsler i flyet eller nødlandinger pga fare for fødsel i lufta.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Bare å fly så lenge du ikke er i noen risiko-gruppe av noe slag. Er så kort flytur at du knapt rekker å ta av fra Oslo før du skal starte på nedstigningen igjen. ;-) Ta på deg støttestrømper og ha rikelig med drikke =) Jeg fløy selv både t/r NYC når jeg var rundt uke 30, og innenlands 1 t t/r i uke 36. Husk legeerklæring fra lege i back up på at du kan fly!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå