Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Dere som har hatt baby feeder, hvor gamle var barna når dere ga de frukt i baby feederen? Hva slags frukt ga dere?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Han var rundt 5mnd. Da gav jeg bare eple og melon. Så avanserte jeg litt etterhvert med fler typer melon, druer, osv.
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Så fort de klarer å holde den selv. Frukt med mye saft; som pærer og epler.
Førstemann Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 ca 5 mndr. Vannmelon og eple tror jeg var de første tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå