Rosaglede Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Hvor gamle er dere? Og hvordan er livet som 4 barns foreldre? Hva er alders forkjellen på barna? Takk for alle svar
ups..nummer4 Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 30 år. Eldste barnet er 10 år, og yngste er 9 mndr. Venter nr 4 i November. Vi gleder oss veldig mye har en fin og overkommelig hverdag. Ikke noe stress igrunnen, kan ikke se det skal bli det med en til heller.
En til, please. Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 37 og prøver på den fjerde og siste etterlengtede.Synes livet går overraskende smidig, men rekker aldri, aldri å kjede meg da:)
Gullunger Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 37 år. Gutta mine er 14, 11 og 8 år, og vi venter nå en lillesøster. Termin om 6 dager! Nå er det jo en stund siden sist, men alle gleder seg kjempemasse! Gutta har vært sååå opptatt av babyen i magen, og de er så stolte ovenfor kamerater.... Hverdagen her er veldig travel. Alle tre spiller fotball, og på vinteren har det vært skiskyting. Men mannen min og jeg syntes det bare er gøy å følge opp ungene! Jeg er glad de har "sunne" interesser, og at de er mye i aktivitet. Er det en dag de føler seg slitne, får de lov å bli hjemme/droppe treningen. Det skjer veldig sjelden! JA og nå blir det spennende med lillesøster. Gleder meg til å være hjemme ett år!!
eaglebeagle Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 Jeg har ikke født alle barna selv, men venter nå mitt tredje biologiske barn, og har to bonusbarn fra før - totalt blir det altså fem barn. Alderen er 13-12-9-4 og en som fødes nå om et par måneder. Vi synes livet med mange barn er morsomt og godt, og jeg synes alltid det er så rart at folk flest tror vi har det så slitsomt hele tida. Vi er veldig heldige som har stort hus og egne rom til alle, og god økonomi, det gjør jo alt mye enklere når vi er mange, for ferier, bil osv blir dyrere jo flere man er. I tillegg har vi jobber som kan tilpasses en del mht hjemmekontor osv. Det hender vi har totalt kaos, men med noen enkle grep kan man finne gode løsninger på alt fra klesvask til lekselesing. Vi er også nøye på at våre barn har oppgaver, og bidrar til fellesskapet med det de kan tilpasset sin alder. Det handler om å drive en slags liten bedrift. Men - det er innmari moro :-)
maimora Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 28, eldste er 8 og minste 9 mnd, vi venter nr 4. Litt logistikk må til, men syns det går veldig greit, og de er stort sett gode venner, og har godt utbytte av hverandre
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er 34 og venter nr.4 når som helst nå :) Min gamleste er 9 og min yngste er straks 2 år :)Kan være litt travelt til tider når de 2 eldste er med på endel fritidsaktiviteter, men for det meste koselig og herlig med barna
MammaMia=) Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Hei, vi venter nr 4 i sept, Jeg er 24 år og den eldste blir 4 i sept og de 2 andre blir 2 i okt. Merker mest prosjektet med å ha alle med når det er handling i butikken og mannen ikke kan være med eller når de er på aktiviteter hver sin dag. Men rutiner kommer fort hos alle tror jeg=)
Kremtopp Skrevet 6. juni 2012 #9 Skrevet 6. juni 2012 Er 23, fyller 24 i år og venter nr.4. Eldstemann er straks 6, mellomste er 3 og yngste fylte 1 år i april, har termin 25.01.13. Dette svangerskapet var ikke planlagt og kom som et sjokk for oss, men nå som vi har tenkt på det gleder vi oss til et nytt tilskudd til familien det går nok bra
babylover Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 jeg er 29 og venter nr 4. eldstemann blir 8 i oktober. nr 2 blir 6 i november og minstemann er 3...venter nr 4 i september:) Kjempegøy med mange små
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Jeg er 37 og prøver på den fjerde og siste etterlengtede.Synes livet går overraskende smidig, men rekker aldri, aldri å kjede meg da:) Jeg er 38 og prøver på den fjerde!!! Enig med deg, livet er ikke kjedelig! Hadde vært supert med en til!!!!
5 søte små blir til 6 Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 (endret) 30 om en uke og venter nr 5. for å si d slik så har man ikke fritidsproblemer Endret 8. juni 2012 av 4barn+en til :)
Rosaglede Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2012 Så flinke dere alle er...veldig lyst på en til her...men ikke lett når mannen ikke vil... mine er 5,3 og 1 år
3troll blir til 4troll Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Jeg er 33 , har tre fra før på 13-9 og 4 år , venter nr fire i januar 2013..... Tiden har en tendens til å fly , men syns det er koselig å ha masse liv i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå