Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Liker det egentlig ganske godt:) Synes dere det muligens er litt "kjerring"?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Pent. En søt og nyyyydelig jente på 6 år heter det i gata vår. Så jeg forbinder det med noe ungt og pent i hvert fall. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Jeg heter det og har alltid HATET navnet mitt! Men det passer ikke til min personlighet overhodet så kanskje hvis barnet ditt er mer en "margrethetype" så kan det funke...
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Klassisk vakkert. Det blir aldri "ut" å hete Margrethe (jeg ville skrevet uten h).
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 fint navn! (mulig jeg er litt inhabil siden jeg heter det selv, hehe ) tenkte å ha de som mellomnavn om jeg fikk jente, men tror ikke gutten i magen blir så glad for det navnet.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Nydelig navn som holder over tid. Dvs ikke "typisk" 2012.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 Datteren min heter Mille Margrethe. Jeg elsker Margrethe, det er tidløst og klassisk. Det bærer med seg en ærverdighet syntes jeg:) Gå for det du om du ønsker det! Kan jo kalle henne Maggie om det blir de voksent i starten
Gjest Shanti ♥ Skrevet 6. juni 2012 #13 Skrevet 6. juni 2012 Veldig fint, klassisk! I samme sjanger som Astrid, Ingrid, Ingeborg, Sigrid, Johanne osv, føler jeg..
En til, please. Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Signerer over! Har selv en nydelig Sigrid og vurderer Margrete(uten h) og faktisk alle de andre navnene du nevnte, pluss Elsa hvis nestemann blir en jente. Morsomt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #16 Skrevet 6. juni 2012 Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. juni 2012 #17 Skrevet 6. juni 2012 Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv. Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv. Disse navnene er da i høyeste grad i bruk! Sjekk litt rundt før du uttaler deg, a!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #19 Skrevet 6. juni 2012 Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv. Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv. Disse navnene er da i høyeste grad i bruk! Sjekk litt rundt før du uttaler deg, a! Du var da rimelig frekk! Jeg kjenner ingen små barn som heter dette, derfor forbinder jeg fortsatt disse navnene med stygge, gamle damer. Har du et problem med det eller?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #20 Skrevet 6. juni 2012 Det er ett greit navn, men jeg har assosiasjoner til navnet. Føler at en Margrethe er en litt rolig og sjenert jente, som liker å bruke tiden sin på å lese bøker, veldig flink på skolen, og litt nerdete? Føler ikke at man kan hete Margrethe om man er utadvendt og en partytype. Men jeg har aldri møtt noen som ikke kler navnet sitt, så jenta di kommer helt sikkert til å passe til å hete det
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #21 Skrevet 6. juni 2012 Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv. Beklager, men jeg synes det er grusomt. På lik linje med Astrid, Sigrid og Ingeborg. Men det er kun fordi jeg forbinder disse navnene med grusomme, gamle kjerringer. Håper på en måte at navnene kommer i bruk igjen for å få andre assosiasjoner til disse navnene, men jeg kunne aldri brukt de selv. Disse navnene er da i høyeste grad i bruk! Sjekk litt rundt før du uttaler deg, a! Du var da rimelig frekk! Jeg kjenner ingen små barn som heter dette, derfor forbinder jeg fortsatt disse navnene med stygge, gamle damer. Har du et problem med det eller? "Stygge, gamle damer", faktisk.
Love my kidz Skrevet 6. juni 2012 #24 Skrevet 6. juni 2012 NYDELIG!! Et navn jeg fint ville brukt hvis jeg fikk jente
Love my kidz Skrevet 6. juni 2012 #25 Skrevet 6. juni 2012 Helt supert. Jenta vår het Margrete i to dager Hehe bare i to dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå