Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Kun på kommunenivå de er enig? Imponerende at du spør her om dette? Hva med f.eks. www.unio.no eller hbrilken som helst avis elle rnyhetssending?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Kommer ikke inn på unio sine sider..ellers takk for den fantastiske opplysningen!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Staten streiker fortsatt.... Dvs jeg streiker... Med åpen barnehage:-) Så da kan det holde på leeeenge for min del. Men for alle andres del håoe jeg den er over snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå