Gjest marmeladen Skrevet 6. juni 2012 #1 Skrevet 6. juni 2012 Tenker da både jenter og gutter. Lille jenta mi leker mye med dukker, eller tegning/maling.
Førstemann Skrevet 6. juni 2012 #2 Skrevet 6. juni 2012 Jenta mi er veldig opptatt av dukker, i alle størrelser og varianter. Fra store babydukker til Barbie og dukkehus.
Gjest SHOC Skrevet 6. juni 2012 #3 Skrevet 6. juni 2012 Jenrene her leker med biler, togbane, tegner, trampoline, løpesykler. Ikke interresert i dukker.
Gjest yrild Skrevet 6. juni 2012 #4 Skrevet 6. juni 2012 Alt han finner :-) Er mye lek med biler (helst Lynet McQueen og vennene), men han har en utrolig fantasi for tiden og skravler i vei imens han leker at hårklypene mine er alt fra haier til gravmaskiner. iom at han har fått en lillesøster leker han også litt med en liten dukke som han ammer ("jeg er mammaen ikke pappaen") og puter inne i genseren ("nå skal jeg ha baby"). Elsker å sykle på ballansesykkelen sin og leker timesvis i sandkassen.
Gjest yrild Skrevet 6. juni 2012 #5 Skrevet 6. juni 2012 (putter dukken inne i genseren... ikke puter)
lille sprelle Skrevet 6. juni 2012 #6 Skrevet 6. juni 2012 Alt mellom himmel og jord. Masse små og store prosjekter. Duplo, lego, biler, bamser, dokker, spill, tegning, trampoline, kritt, akebrett, ski, sparkesykkel, steiner, utkledning, huske, sklie, småkryp, pinner...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå