Gå til innhold

Ville bare dele en gladnyhet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sjelden jeg er innom her, og håper det går bra med alle og enhver som jeg har snakket med og hatt diskusjoner med (på godt og vondt) her tidligere ;)

 

Selv går det bra med meg også - og idag var jeg på UL og venter visst ei perfekt lita jente med termin 02.11.12 :D

Ei lita jente som tydeligvis har sneket seg godt gjennom - til min store overraskelse, siden jeg brukte 2år på å få Jonas og måtte bruke pergo for å få han.

 

Jeg må vel si jeg er spent, nervøs, glad og litt småredd - mtp at dette er barn nr 3! Jonas fylte 2 i april og Daniel er 6,5år.

Men, dette skal gå bra og jeg ser frem til å møte jenta mi om godt og vel 20uker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :D Det var kjekt :)

Gjest yrild
Skrevet

Gratulerer :-) Kos deg med magen!

Skrevet

Tusen takk for det :)

 

Foreløpig er jeg så sprek som jeg aldri før har vært, så dette lover bra ;)

Skrevet
:) Tusen takk dere :)
Skrevet

Så kjekt å lese! Sjølv stikker eg innom for første gong sidan april i fjor, så dette var hyggeleg å sjå på framsida her!

 

Lykke til vidare i svangerskapet.

Skrevet

Gratulerer og lykke til med resten av svangerskapet :)

Skrevet

Så gøy, Grattis! Akkurat fått nummer 3 selv, veldig stas :)

Skrevet

Tusen takk, så koselig det er å få gratulasjoner :)

 

 

Ranveig R: Deg husker jeg også kjempegodt :) Håper det står bra til, med deg og dine =)

 

Gjøkeredet: Gratulerer med barn nr 3 :) Kos deg og nyt tiden =)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Gratulerer så masse :) Det blir stas med et nytt tilskudd til familien :) Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...